Ga naar inhoud

Volgende Volkswagen Passat komt eerder


Joepke

Aanbevolen berichten

M'n vriendin vind nu ook al dat er 4 cyl's te weinig in de auto zitten :P

(ja die is duidelijk fan van groot, lomp en v8's) :wink:

Ik geloof dat je een hele verstandige vriendin hebt. Eerst al jouw onderschrift, nu deze conclusie. Ik ben het iig helemaal met 'r eens :mrgreen:

 

eventjes off topic: ja dat klopt wel ja. 8)

Zij is ook degene die mij paar jaar geleden voor 't eerst meenam naar truck en tractorpullings :P

(mede omdat d'r pa dat soort dingen organiseert)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe Passat , ziet er anders uit dan alle andere in deze topic.

 

In plaats van de Passat een kleine facelift te geven, komt Volkswagen al in 2010 met een grondig vernieuwde generatie. Dat staat in het nieuwste nummer van Auto Motor und Sport.

 

De nieuwe Passat is getekend onder leiding van Walter de Silva. Die was geen fan van de opvallende grille en het overdreven chroomgebruik bij het huidige model. De nieuwe Passat is vooraan geënt op de Golf en voegt daar opvallende LED-koplampen aan toe. Volgens Auto Motor und Sport krijgt de Passat een langere wielbasis en duidelijk kortere koetswerkoverhangen.

 

Onder de motorkap is er sprake van de bekende 1.4 en 2.0 TSI-motoren met vermogens van 122, 160 en zo'n 200 pk. Voor dieselrijders voorziet Volkswagen een 1.6 en 2.0 TDI met 140 en 170 pk. Zescilinders zouden niet meer aangeboden worden. Er staan ook versies met start/stop-functie op het programma.

 

De vernieuwingsoperatie geldt voor de Passat vierdeurs en Variant, niet voor de Passat CC.

 

 

Bron :autoScoops.eu

post-3650-1423823134,6181_thumb.jpg

post-3650-1423823134,6493_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zo op het eerste gezicht lijkt de andere wel aardig.

 

toch denk ik niet dat er een geheel nieuwe komt, zeker gezien de 3C nog geen enkele facelift heeft gehad.

 

 

Ik denk wel dat er een nieuwe komt, en hij is leuker dan de andere , Lijkt wel een beetje op een 3b/3bg

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja eerst maar de showroom in en gluren tegen die tijd.

Vond op het plaatje de CC en de scirocco ook niet echt een wonder.

Maar in de showroom,dat je er echt omheen kan lopen,de vormen goed kan zien en

natuurlijk de verhoudingen,tja toen was ik wel verkocht.

Maar,sorry voor de 3C liefhebbers,het kan er in mijn ogen alleen maar beter op worden.

Het laatste model(log en onsportief uiterlijk) kan maar niet bij me in de smaak vallen helaas.

Grtz JW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden