Ga naar inhoud
  • 0

Wie wil mijn auto uitlezen ? (midden Nederland)


Bouman

Vraag

Hallo allemaal,

 

Aangezien mijn auto al enige tijd onregelmatig stationair loopt en sinds vandaag ook stottert wanneer ik vol gas geef zou ik hem graag eens willen laten uitlezen.

In de dealer heb ik niet zo heel veel vertrouwen (..) zodoende zou ik willen vragen of iemand van dit forum hem eens zou willen uitlezen.

Het liefst in midden Nederland (omgeving Veenendaal).

Ik hoor graag van jullie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben gisteren bij Richard (passatvw) geweest, hij heeft de auto voor me uitgelezen (nog bedankt hiervoor !!).

Het is blijkbaar een vreemde storing, hij kon niet direct zeggen wat het probleem is.

Richard zou nog even overleggen met andere mensen van dit forum, hopelijk weet iemand wat het probleem kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het is jammer dat je niet zoveel tijd had bij Richard, anders had je gewoon ff een bobine kunnen wisselen en kijken of de melding verplaatst naar een andere cylinder. Zo niet kan het ook een bougiekabel zijn, maar volgens Richard liep de auto later beter dus blijf ik bij de bobine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bij de dealer geweest.

Het bleek inderdaad dat de bobine van cilinder 3 defect was (goed opgemerkt Vdub, bedankt !!).

Deze is dus vervangen. Aangezien ik er toch was heb ik gelijk de DV laten vervangen door een DV van een Audi TT (zoals men hier wel vaker adviseerd na chiptuning).

Ik moest 224 euri's afrekenen, maar de auto loopt weer als een zonnetje (beter als ooit tevoren lijkt wel).

Richard, nogmaals bedankt voor het uitlezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden