Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zou geen commandant gebruiken.. Je moet van onderen naar boven spuiten en vlak voor het stuifrandje ophouden met het indrukken van de spuitkop van je spuitbusje. op die manier nevel je naar het stuifrandje toe zonder er verf naartoe te spuiten...

Geplaatst

Commandant is veel te agresief. Ik zou een licht polijstpasta aanbevelen.

Nu kan ik wel zeggen powerpoll of G3, maar dat zegt jou niks en is alleen voor de vakhandel te verkrijgen :(

• 3 weeks later...
Geplaatst

tot gisteren was ik ook de fiere eigenaar van een krasvrije passat...

op werk naar huis kwam ik echter een kartonnen doos tegen, die door de sterke wind over het wegdek geblazen werd. en natuurlijk, in plaats van onder de auto door, moest die eventjes omhaag gaan, over de motorkap, tegen de voorruit en daarna langs de linkerzijkant verdwijnen...

resultaat: fijne krasjes vanaf niweau nummerplaat, over de motorkap, gans de linker A-stijl, spiegelkap (is het ergst) en zijkant...

ik ga proberen om scratch-X van meguiars te bemachtigen, en hoop op herstel... ik had gehoopt dat het karton zacht genoeg was, maar sommige krassen lijken wel diep (gelukkig enkel in de blanke lak)

foto's volgen!

dan heb ik nog een ander probleempje op diezelfde A-stijl: een volledig "gat", plaats waar de blanke lak weg is... :x

Geplaatst

Hoi ALFIrE,

Balen zeg :x

Maar ik denk dat je met Scratch X wel een heel eind komt...

Echter, als je met je nagel in de kras blijft steken, ben ik bang dat je het ook niet red met dit wondermiddeltje :wink:

Voor wat betreft het andere probleem: volgens mij zit er niets anders op dan dat deel over te spuiten :evil:

In ieder geval succes ermee !

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden