Ga naar inhoud

Veel vocht in dashboardkasje 3BG ?


josvanweerden

Aanbevolen berichten

Het was mij bij aanschaf van deze auto al eens opgevallen maar helaas heb ik vanavond wederom moeten constateren dat in het dashboardkastje van mijn 3BG het rechtsonderin erg vochtig is. Het roostertje voor de koeling is helemaal dicht en het is met name rechtsonderin vochtig.

Verder is er in de auto geen waterlekkage, dus niet onder de stoelen of bij de deuren.

 

Het betreft een 3BG van 2002. Wellicht toch een onder de accu kijken of hebben jullie een ander idee????? :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het kapje van de accu er af schuift moet je kunnen zien (of peilen) of er water staat of niet. Is een kleine moeite.

 

Vraag je kameraad eens een waterstraal op je auto zetten als jij in de auto zit en kijk eens of je kunt zien waar het water vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren de kap nog even van het accu-compartiment gehad omdat ik het interieurfilter moest verwisselen.

 

Stond bij mij geen water in ondanks dat mijn afvoerpluggen nog "origineel" zijn.

Heb zegge en schrijve twee boomblaadjes moeten verwijderen.

Heb bij wijze van controle de slang er even op gezet. Het water loopt bij mij keurig weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden