Ga naar inhoud
  • 0

MFD


Kostezz

Vraag

Ik ben aan het kijken voor een MFD navigatie systeem alleen heb ik hier een paar vraagjes over?

 

1. zijn er mensen die deze gebruik icm Mp3 cd's en of DVD's

2. Ik heb in mijn auto rondom speakers zitten die nog niet op een versterker zitten, moet ik deze hier voor wel dan gebruiken?

3. en hoe werkt het systeem ten opzichten van een PDA met TOMTOM?

 

 

Alvast bedankt

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey,

Ik heb geen ervaring (helaas) met een MFD, maar wat een voordeel is van een Losse PDA is wel dat je een vrije keuze hebt om deze in een voor jou optimale positie te plaatsen. Ik vindt het bv behoorlijk storend als je zo'n zuignap ding op je voorruit hebt. Daar irriteer ik me dan vreselijk aan.

Ik heb hem iets lager geplaatst even boven mijn telefoonhouder, dus de bovenkant van de PDA komt dan ong. 5 cm boven het dashboard uit.

Verder gebruik ik mijn PDA zakelijk dus moet ik hem mee kunnen nemen.

 

Feit blijft natuurlijk wel dat een MFD schitterend is, en ook achteraf in te bouwen zijn. Op marktplaats zag ik er alweer een aantall staan 399 euro dacht ik (CD Versie)

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Kostezz,