Ga naar inhoud

Morgen naar Amerika; waar de spullen te kopen?


tinus

Aanbevolen berichten

Hai mannen (en vrouwen),

 

morgen ga ik voor 2 weken naar Florida, en uiteraard wil ik dan eens wat gaan shoppen voor m'n detailerscollectie.

 

Wie heeft daar ervaring mee, waar kan je wat kopen (locaties, winkelketens, wat voor soort winkels/bedrijven), wat zijn de prijzen, heb ik problemen bij invoeren (wil niet veel meenemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat invoeren betreft, kijk even op de site van de belastingdienst. Er is een bepaald bedrag vrijgesteld van invoerheffing en BTW-bijtelling (ik meen iets van €150,-). Geef bij de winkel waar je het koopt even aan dat het voor export is, soms kun je dan vrijstelling van de Sales Tax krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zomer heb ik bij de Walmart (groot supermarktketen die overal te vinden is) een paar spulletjes van meguiar's gekocht. Was niet echt duur maar weet niet of er verschil is met andere winkels. Gewoon ter plekke een paar shops induiken en kijken. Invoeren had ik geen problemen mee, maar vloog via Dusseldorf en weet niet of dat uitmaakt.

Plezante reis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er in ieder geval wel vanuit dat je bij terugkomst in Holland met grote waarschijnlijkheid gecontroleerd wordt. Ik ben van de zomer ook in Florida geweest en bij terugkomst moest alles open. Zelfs de rekeningen van mijn fototoestel wilden ze zien. Opsturen vanuit Amerika is veel duurder dan €25,--

 

Of je moet het per zeepost doen. Het is dan wel een week of 6 onderweg. In ieder geval een fijne vakantie daar.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden