Ga naar inhoud

Wassen zonder water....


Groovejunk

Aanbevolen berichten

Mijn auto is na een week niet wassen meestal wel wat smeriger dan die in het filmpje, waar blijft al het vuil dan? Dat trekt in de spons lijkt me. In het filmpje lijkt het een peulenschil, maar ik wed dat die spons bij een echt vuile auto in no-time onbruikbaar is.

 

Enne....besparen van duur water? ik weet niet of ze daar normaal flessen spa blauw gebruiken, maar bij mij kost en kuub water nog steeds geen vermogen hoor. Als men van die rare reclamepraatjes gaat gebruiken haak ik meteen af.

 

Het klinkt te mooi om waar te zijn en als je het mij vraagt is het dat ook......

Link naar reactie
Delen op andere sites

WHOEAHHAHAAHHAHA, ik hoef straks geen auto meer te poetsen zie ik al :mrgreen:

 

:mrgreen: ik ga rijk worden

 

ik verkoop quick detailler of last touch in mooie spuitflacons en ga ze ook voor 30 euro per stuk verkopen en hang een lulverhaal op, maak een demofilmpje met een spons en een katoenen doek, grapjassen zeg :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mond houden ! en flessen komen vullen.............we lopen binnen straks :mrgreen: Duh !!

Moet je dat natuurlijk niet hardop zeggen hier :lol:

Echt wonderspul, en die €30,- is een koopje! Ik ken iemand die was vergeten zijn schuurpapier korrel 60 van zijn excenter af te halen voor hij ging poetsen en er zat geen lak meer op zijn auto. Toen even met dit spul erover en hij was weer als nieuw

(gratis verkooptip voor GrooveJee Inc.) :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kletspraat is dat van die lutsor.

 

Te mooi om waar te zijn, hij zegt het zelf al.

 

Wassen zonder water hahahahahaha

Zonder lichaamlijke inspanning wat doet ie dan gaat het vanzelf.

 

Kruipen onder het vel.

Shampoo, wax in 1, spons en met oude katoenen doek. :mrgreen::mrgreen:

Microvezel doek, glans alleen bij autopoetsbedrijven

 

Schaf ik daar al die dure spullen voor aan. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden