Ga naar inhoud

  • 0

type lampje van standlicht bij 3C !!!UPDATE XENON LEDS !!!!


darkmen

Vraag

Hierbij deze vraag, omdat de lampjes wisselen bij een 3c niet zo evident is.. anders moet ik weer een halfuur liggen zooien om te zien wat voor een lampje dit is...

 

 

 

dus welk type lamp is het standlicht ( parkeerlicht dus) van de 3c?? wel de koplamp van de 3C zonder oem xenon...!

Ik ga eens wat experimenteren met ledjes die beter bij mijn aftermarket xenon passen...

 

Ik kan namelijk ledjes krijgen met dubbele weerstand die de lampencontrole en bc omzeilen.. want zoals de meeste van jullie met een 3C al wel weten, werkt er bijna geen één ledje zonder , de lampencontrole e.d aftezetten via vagcom :cry:

Dus ik hoop dat deze ledjes wel werken , en dan laat ik jullie dit weten zodat de geintereseerden deze ook kunnen bestellen 8)

 

groet

Tom

 

 

 

 

 

UPDATE!!!, ik heb vandaag de leds aangekregen en zonet gemonteerd en ze werken perfect en GEEN foutmeldingen op de bc en geen kapotte lamp waarschuwing :D:D

Ik zal nog wel eens betere pics nemen , want batterij van de camera is leeg, dus snel ff gsm picies getrokkken..

post-4184-1423822831,448_thumb.jpg

post-4184-1423822850,9938_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Tuurlijk hoort hij niet te knipperen, maar je moet niet vergeten dat de 3C vol met electronica zit. Hierdoor kan er dus wel degelijk dit soort zaken gebeuren als er iets niet goed is.

Wellicht dat 1 weerstand (net) niet voldoende is voor het controle systeem en daardoor dit knipperen veroorzaakt.

Ik heb ze met 2 weerstanden. Stond volgens mij ook op die site dat er merken zijn waarbij je 2 weerstanden nodig had.

Dit is maar een idee van mij, maar zou niets verbazen dat dit het is, tenslotte werkt het bij mijn 3C prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

ik heb ze besteld bij http://www.hypercolor.de

dan kijk je bij standlichten (logisch) en dan neem je het 2de standlichtje de 5W5 dus, en dan moet je onderaan de pagina van het lampje, aanduiden dat je 2weerstanden moet hebben, deze omzeilen dus de bc en de lampencontrole...

 

kostte naar belgie verzonde 15€... nederland is normaal wel hetzelfde..;

 

 

zoals hij ook zegt...2 weerstanden voor 3C.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je ze met 1 of met 2 weerstanden besteld?

 

Wat is het verschil als ik 1 weerstand hebt of 2?

Volgens mij heb 1, maar een stadslicht hoort zo bie zo niet te knipperen.

 

Zo geb ik ze besteld:

2er-Set Glassockel-Standlicht W5W

Farbe:Weiß

Checkwiderstand:ohne (normal)

Was € 9 kwijt

 

ah nu zie ik de fout die hiddem heeft gemaakt....

ik zie dat je bij checkwiderstand ohne hebt staan, je moet de optie daaronder nemen 'inkl 2 checwiderstande' nemen nu heb je deze weerstanden niet en daarom dat ze zo flikkeren...

hoop je hiermee geholpen te hebben

groet,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je ze met 1 of met 2 weerstanden besteld?

 

Wat is het verschil als ik 1 weerstand hebt of 2?

Volgens mij heb 1, maar een stadslicht hoort zo bie zo niet te knipperen.

 

Zo geb ik ze besteld:

2er-Set Glassockel-Standlicht W5W

Farbe:Weiß

Checkwiderstand:ohne (normal)

Was € 9 kwijt

 

ah nu zie ik de fout die hiddem heeft gemaakt....

ik zie dat je bij checkwiderstand ohne hebt staan, je moet de optie daaronder nemen 'inkl 2 checwiderstande' nemen nu heb je deze weerstanden niet en daarom dat ze zo flikkeren...

hoop je hiermee geholpen te hebben

groet,

Tom

 

Ja heb het ook gezien :angry: , dom van me.

Maar ik heb gelijk maar nieuwe besteld.

 

Jongens bedankt voor jullie hulp........ :thumb:

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden