Ga naar inhoud

xenon ingebouwd


antonio

Aanbevolen berichten

Ikenmijnkois is gisteren hier geweest en we hebben samen xenonlampen in zijn auto gebouwd.

 

Met VAGCOM heb ik de tiptronic aangepast naar sportstand en daar is hij heel blij mee.

 

Ik plaats een paar foto's.

 

Lang leve VWPassat forum;)

 

mc6nnb.jpg

 

mc6nsx.jpg

 

mc6nur.jpg

 

mc6nw5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

V5 schreef:

Het blijft een wereld van verschil. Dit ziet er gewoon veel beter uit. Voller ? Agressiever ? Zeg het maar..

 

Is overigens ook zo bij de Golf en zeer Zeker ook bij de Bora. Is het niet Sequence ?

 

;)

 

Tja, bij de Bora heb ik het overwogen, maar de vierkante koplampen met de ronde xenon lens vind ik niet zo mooi. Het past gewoon niet goed bij een Bora.

 

xenon.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

impagnat schreef:

@chippie

 

Op de foto hierboven zijn standaard xenonlampen. die van mij zijn xenon van W8, deze zijn matter en het stadslicht is blauw.

 

Ik zal een foto toevoegen.

 

mhzj9i.jpg

Nou he he ik heb jullie eindelijk gevonden ik vond het al zo vreemd, ik had het forum in mijn favorieten staan, en als ik er dan op klikte dan zat ik er alleen op en dat schiet niet op toch.

Ik maar me eigen af vragen waarom ik geen bericht je terug krijgt als ik ze verzend.

Antonio ik heb je een e-mailtje gestuurd maar is nu niet nodig om er op te reageren ik heb jullie weer gevonden.

Groetjes Marcel van Es.

Die binnen kort foto's plaats.

nu kun je nog kijken naar de ouden maar straks zie je de nieuwe.Tot morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ChromPassat schreef:

MOOOI !

 

alleen hoe werden die lampen geleverd,, me Highline ? of was het een extra optie Xenon..

k weet dat het op de W8 standaard was.

 

:dry:

Hoi ChroomPassat

De Bi-Xenon koplampen kreeg ik zonder lampen en zonder starter thuis gestuurd.

Zie hier

http://cgi.ebay.de/Passat-3BG-ab-2000-B ... dZViewItem

Het is dat Antonio reageerde met een foto die hij op ebay.de, zag staan zie hier want dit heb je ook nodig

impagnat schreef:

Hoi Marcel,

 

Dit is shit.

 

Ik weet niet wat het kost om het in orde te maken, maar de lampjes hoeven niet duur te zijn.

http://cgi.ebay.de/2-x-Vorschaltgeraet- ... dZViewItem

Die passen wel

Nou dat was echt een hele opluchting want die had ik nog in de schuur liggen.

Ik had toen alleen nog xenon D2s lampen nodig en die had Antonio weer over, en die heb ik weer van hem gekocht.

Nou toen moesten ze nog ingebouwd worden zie foto's op het forum.

Ps. Kijk regelmatig op www.ebay.de ze worden wel vaak aangeboden per / stuk want daar kost het het goedkoopste hier in nederland betaal je de hoofdprijs.

En let goed op! ik ben er in eerste instantie de boot mee ingegaan maar dat komt weer omdat mijn duist helemaal klote is.

Dit stond onder aan de advertentie

ohne Leuchtmittel+Brenner

Ohne ik dacht dat betekent 1 lichtlamp + starter

Maar Ohne betekent zonder, ik hoop dat jouw duits beter is dan het mijn suc-6 ermee

Met vriendelijke groet,

Marcel vanEs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Antonio

 

Ik had nog wat fotos geschoten van de binnen kant maar het is mij niet echt gelukt.

Gaat het van de week nog eens proberen.

Die chroome stripjes die ga ik ook plaatsen vind dat zo'n mooi af gewerkt gezicht, ook op de achterlichten en luchthapper voor onder het kenteken.

Ja ik zat bij jou in je auto en ik vond het in een woord prachtig, ik dacht bij me zelf dat moet ik ook hebben.

Dinsdag 31 Januari gaat tie naar de garagé lampen afstellen en versnellingbak olie spoelen en afvullen.

Ik zat nog te denken om Zaterdag toch te komen maar ik kan helaas niet, misschien een andere keer.

Als jij je auto poets wat voor merk poets gebruik jij dan?

Heb nog gebeld naar de vw over die nummers die jij mij mee gegeven hebt, maar die hadden het te druk om even de prijs door te geven dus morgen maar even proberen.

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden