Ga naar inhoud
  • 0

knipperlicht probleem


crack

Vraag

Hoi,

 

Sinds twee dagen krijg ik, als ik het knipperlicht gebruikt heb, nog enkele keren het geluid van het knipperlicht te horen, maar de lichten doen het niet.

 

Wat kan dit zijn?? Het is niet zo dat er een knipperlicht kapot is, want dat heb ik gecontroleerd.

 

Wie o wie heeft er een oplossing of weet wat het is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En als dat niet helpt een nieuwe hendel waarmee je het knipperlicht bediend (laten) vervangen.

 

Bij mij,laatste de relais vervangen. Met goedkoopste beginnen, ging even goed, maar daarna weer zelfde probleem. Hendel vervangen en geen problemen meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is een raar iets, soms heb ik er weken geen last van. By my was het dus niet de alarmlichtschakelaar, maar waarschynlyk de richtingschakelaar. Is zo'n ding echt wel kapot of is het stof, omdat hy by my al weer een hele poos goed is, kapot is toch kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het probleem ook bij mijn 3bg ga de richtingaanw.hendel vervangen bij mijn golf 4 ook dit probleem en was het niet het relay maar de hendel dus denk ik dat de hendel nu ook weer stuk is.

T'schijnt wel vaker voor te komen bij vw dan breken er een paar nokjes in de hendel.

Groeten Dok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden