Ga naar inhoud

Kleur nieuwe Passat Variant


Deefke

Aanbevolen berichten

wheatbeige

(moet ik nog in het echt op een 3C zien, maar vond ik op 3BG erg mooi)

 

bluegraphit

(heb ik zelf op mijn 3C sedan)

 

laatst gezien en verbazingwekkend mooi, maar ook wel beetje oude l*llen: granitegreen met beige leer en mooie velgen

(ja echt alleen in volledige combinatie, granite met zwart stof en doppen :( )

 

mijn mening over overige kleuren (maar NB: smaken verschillen!):

 

- deepblack: te mat, geen mooi blackmagic schittering meer

 

- shadowblue: idem, kaal blauw

 

- united grey: grondlak, mist toplaag

 

- arctic blue: mooi maar gaat uit leveringsschema (ben de kleur pas in het echt mooi gaan vinden)

 

- cobalt: te goedkoop blauw voor zo'n grote auto

 

- mocca: verfrissende kleur maar alleen leuk als dea uto brandschoon is en de zon schijnt (anders zie je de schittering niet en is het gewoon p*epkleur)

 

- groen: niet mijn smaak (maar zie hiervoor over granite)

 

- uni-lakken: zonde van de auto, maakt niet uit welke je kiest

 

ik mis nog een bodeaux rode kleur in het leveringsschema. bijvoorbeeld canyonrood (audi A6) zou ik ws. heel mooi vinden op een passat...

 

lastige keuze. bij mij was het snel bekeken, want bluegraphit is imo enige mooie kleur, die ook dusdanig donker is dat de dorpels niet gespoten hoefden te worden

 

als ik in de toekomst misschien naar wheatbeige ga, moet dat dus acuut wel gebeuren!

 

succes met wikken en wegen in dit luxeprobleem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ook ik mag, heel vervelend, binnenkort een nieuwe Passat Variant gaan bestellen. Erger is de kleur, ik kom er niet echt uit. Wie kan me helpen?!?!?

 

Zwart is ook maar zwart,

Zilver heb ik nu,

Moccabrown is voor ouwe lullen (vind ik....)

Donkergrijs?

 

Pas op zulle , ik heb net een moka anthracietkleurige gekocht en is heel mooi ! Ene ouwe lul :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

- deepblack: te mat, geen mooi blackmagic schittering meer

 

- shadowblue: idem, kaal blauw

 

 

Te mat? Ben ik niet met je eens (gosh, what a surprise :wink: ). Ik heb juist deze kleur gekozen omdat hij verscheidene blauwtonen tot zelfs paars kan ogen als de zon erop schijnt én redelijk schoon is. Op dit moment lijkt de kleur dankzij het pekel meer op een united grey :?

 

Ik vind het nog steeds de mooiste kleur voor de 3C

 

05091501.jpg

 

En kaal? :cry: Ik zal je eens laten zien wat kaal is! :twisted:

 

IMG_1332.jpg

 

(zo jong als ze op deze foto was, ze had al meer haar dan papa) :lol:

 

Met jouw overige beschrijving van de kleuren kan ik het redelijk eens zijn. Bluegraphite vond ik te kil overkomen maar wel een mooie kleur.

 

Tja, zo zie je maar weer dat de perceptie van kleuren, net als smaak, gelukkig niet bij een ieder gelijk is.

 

In elk geval veel plezier bij het uitzoeken (voor het interieur is purebeige ook een goede optie met de juiste buitenkleur!)

 

05091508.jpg

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, bedankt voor jullie reacties! Ben gisteren in de showroom wezen kijken. De twee kleuren die in mijn ogen over bleven waren blue graphit en deep black. Toevallig stonden ze naast elkaar, om het nog moeilijker te maken.

 

Ketelapper: jouw kleur is schitterend (op de sedan), maar op mijn variant zullen de zwarte dakdragers en zwarte dorpels niet mooi zijn.

 

Gr. Davy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@deefke:

probleem van dorpels en dakdragers heb je natuurlijk bij iedere kleur. ook bij zwart.

 

dorpels vallen nauwelijks op. iig niet meer of minder dan bij deepblack. de kleur van de dorpels is eigenlijk nagenoeg gelijk aan bluegraphit, alleen is het plastic natuurlijk mat en de lak glanzend.

 

de dakdragers, tsja... heb je al overwogen om de auto ZONDER dakdragers te bestellen? (kan bij audi iig altijd wel)

 

 

bij de foto's van mijn auto moet ik wel opmerken dat er ProTech op zit! zonder ProTech komt de blauwe gloed veel minder naar voren en oogt de kleur vooral donkergrijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden