Ga naar inhoud
  • 0

Deurslot


candyman2005

Vraag

Ik ben even naar de dealer geweest .Mijn Passat had vanmorgen een probleem ,met het weg rijden in de 1ste versnelling (met koude motor).

De auto werd aan de computer aangesloten maar er werden geen fout meldingen weergegeven.

Ik vroeg aan de monteur of hij mischien even de instelling kon veranderen in de module van de auto met de computer.Zodat ik de ramen kan openen en sluiten via de fstandsbediening.Dat kon wel zij hij.Want ik kan mijn ramen wel open en sluiten via de sleutel in deurslot.Hij heeft gekeken maar kon de functie niet vinden.

 

Maar nu komt het.

Nu kan ik mijn ramen ook niet meer sluiten met de sleutel in het deurslot.Terwijl deze functie wel deed.

 

Nu word er gezegd dat er een storing in zit.

Is er iemand die me hierbij kan helpen, ik heb gelezen dat er mensen zijn die een vagcom hebben.en wat zijn de kosten hiervan...

 

Wat zijn de code`s om in te voeren voor het sluiten en openen van ramen via afstandsbediening. :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jah vind ik ook...

 

ik vond het al opmerkelijk dat jouw dealer die aanpassing deed want normaal zijn ze van dit soort aanpassingen vies.

 

Maar als zij er toch in gaan zitten klooien en het kan niet meer terug gezet worden (wat ik betwijfel...maar ok) dan zijn zij ook aansprakelijk... zij zijn de expert en niet de klant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden