Ga naar inhoud
  • 0

nog steeds turbo probleem passat 1.8 20v turbo


tieske

Vraag

hier ben ik weer had een probleem met mijn passat turbo en nu nog steeds heb de 57i kit vervangen voor luchtfilterbak, het is nu wel iets beter heb ook de klep in de buis vervangen die van de turbo afkomt de naam weet ik zo niet.

 

de auto loopt naar mijn gevoel echt slecht het is net of dat hij gewoon niet vooruit wil bij stevig door trekken heel veel toeren maar geen vermogen heb ook de luchtmassa meter laten testen deze was goed zeiden ze had een waarde van 130 bij 6000rpm.

 

 

 

denk nu zelf dat mijn turbo gewoon op is hij bouwt wel druk op als ik in de slang voel die naar mijn inlaatspruitstuk gaat weet alleen niet op dit genoeg is het is echt een raar iets.

 

ben vorige week naar duitsland op vakantie geweest en heb echt goed doorgereden 220 op de teller haald hij wel het raare is dat als ik gas geef de eene keer er niets gebeurd en dan weer wel terwijl ik niet meer gas geef raar dus.

 

zijn er nog meer dingen die ik kan vervangen die met de turbo te maken hebben. wat ik ook nog merk is dat mijn kat. erg stinkt bij stevig optrekken dit doet hij vooral als de motor geen vermogen heeft dus als de turbo naar mijn mening niet opkomt.

 

 

ik hoor onder het rijden ook om de 20 sec een relais opkomen weet niet of dat dit normaal is. al met al een lang verhaal maar ben helaas nog steeds niets verder mischien is er iemand met de zelfde probleemen of heeft goede raad weet het niet meer. en uitlezen heb ik nu al 3keer gedaan geen foutmeldingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kan je helaas niet echt helpen, maar het is voor onze mede-forummers vast goed om je verhaal iets duidelijker te maken. Kun je even je tekst zodanig editten dat er enige alinea's ontstaan en wat leestekens (punten, komma's etc.) toevoegen?

 

Momenteel is het nogal een brij van letters en er is moeilijk uit wijs te komen.

 

Vat dit niet als kritiek op, maar als hulp om het overzichtelijker te maken voor de anderen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden