Ga naar inhoud

eindelijk dubbele sierstukken op mijn einddempers geplaatst


kareltje

Aanbevolen berichten

Ik zag en passant ook dat jou stekkerdoos (van de afneembare trekhaak) wegklapbaar is. Dat staat netjes en had ik nog nooit eerder gezien.

 

Dat is een Westfalia hoogstwaarschijnlijk, ik heb die er ook onder zitten, zie je niks van in ingeklapte en afgenomen toestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zag en passant ook dat jou stekkerdoos (van de afneembare trekhaak) wegklapbaar is. Dat staat netjes en had ik nog nooit eerder gezien.

 

 

dat klopt toen ik op zoek was naar een afkoppelbare trekhaak

 

kon ik voor deze kiezen hij koste 3 tientjes meer maar ja als ie er dan af is zie je ook niets meer

 

hij is van bosal

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfs de buurman kwam nog even " hey nije pot onder de waagn ehang, zet dur best we mooi uut

 

Toen ik dit las schoot me iets te binnen van een jaar of 5 geleden oid, mijn zwager is zwaar fries en popjournalist (oor, nrc, you name it) en ik vertelde hem dat Sieb van De Kast in het ziekenhuis lag. M'n zwager: gvd waarom weet ik dat niet enz. Ik: hij krijgt een nije dei. Meh!

 

Edit 3000 posts!

 

en die is inderdaad heel goed hihihi hahaha :mrgreen::lol::mrgreen:

 

en nog van harte met je 3000 posts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een heel gaaf gezicht hoor! Dit wil ik ook! Jammer dat volkswagen niet zelf op het idee is gekomen om bij een dikke V6 er een paar mooie eindpijpjes aan te knopen! Mijn collega heeft een audi a6 quatro 2.8 v6 uit '97 en die heeft weer wel een paar mooie sierstukken op z'n uitlaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er idd heel mooi uit...

 

Maar ga je geen problemen krijgen met de warmte ?

Je hebt je bumper nl. erg strak eromheen weg gezaagd...

 

nou ik heb al een paar snelweg ritjes gehad

en tot nu toe blijft het nog mooi hard rondom de sierstukjes

 

ik had hem behoorlijk strak aangehouden, 8 mm, en als ie dan smelten zou, kon ik er altijd nog een stukje afhalen

 

maar dit blijkt gelukkig niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Freddy! lekker zo'n V6. Staat strak die pijpjes. Je bent de eerste collega die ik tegenkom bij een forum.

 

bedankt jonge

 

maar het is geen v6 hoor gewoon een 4 pittertje maar wel 4x4

 

maar het is geen freddie hoor maar kareltje hoor :angel:

 

en inderdaad zijn er hier weinig spoorgebonden mensen, maar zo leer je eens andere mensen kennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden