Ga naar inhoud
  • 0

vreemde stekker in dashboard


marc36

Vraag

Hoi iedereen,

 

Ik ben van plan om een cd wisselaar te plaatsen in mijn auto, maar nu zit daar al een stekker om iets aan te sluiten.

Heeft iemand enig idee waarvoor dit is?

 

Ik heb telefonisch een prijs opgevraagd, en om een cd wisselaar in te bouwen moet ik bijna 800 euro betalen, is dat niet een beetje veel?

 

Ik hoop dat mijn vraag op de juiste plaats staat in dit forum, anders alvast mijn excuses.

 

M.vr.gr.

 

Marc

post-4605-1423822492,7956_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

From what i've heard, it will work with all the dock connector iPods. Just need the correct sleeve, but i guess if u get a big sleeve, u can fit all the ipods by shimming it to fit smaller ipods (eg. nano etc).

 

1K0868003 b 9b9 - adapter €9.80

 

076d_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt grofweg 4 varianten i-pod. De i-pod nano tot 8GB flash. I-pod touch tot 16GB flash. De I-pod clasic en video, beide met harddisk. En de I-pod shuffle, maar deze laatste is geen optie omdat deze een andere aansluiting heeft.

 

Flash-geheugen is het zelfde type geheugen als in een usb-stick. In principe ongevoelig voor schokken. De harddisk kan crashen bij schokken of veelvuldig trillen.

 

Ik heb zelf een nano 8GB i.c.m. met een Becker radio. Ideaal! ong. 8000 minuten audio. Artiest en nummer in beeld en zeer snel navigeren (geen cd wisselen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden