antonio Geplaatst 5 juni, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 5 juni, 2005 graag gedaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeteka Geplaatst 5 juni, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 5 juni, 2005 Ziet er errug netjes uit hoor 8) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RonnieR Geplaatst 6 juni, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2005 Om comfort te behouden is zo'n 3 a 4 cm verlaging aan te raden. De auto kan goed meer worden verlaagd maar pas op met drempels. Mijn auto is momenteel zo'n 7 cm lager maar dat levert wel problemen op met drempels. Ook zit er achter de draagarm een soort blok (van metaal) welke vaak het wegdek raakt. Het levert geen schade op maar het is geen goed gehoor. Qua velgmaat maakt het niet uit of je 17" of 18" monteert. Je moet alleen de juist ET waarde gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peter Geplaatst 6 juni, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2005 Hallo RonnieR, Leg eens uit, "wat is de ET waarde" Peter Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 juni, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2005 De et waarde: hoeveel/hoever de velg naar binnen of buiten steekt. De et waarde geeft het verschil in mm aan tussen het midden van je band en de overgang tussen velg en naaf. De et waarde is belanrijk omdat de plaats van je wiellagers is berekend met behulp van deze et waarde Een te grote of te kleine et waarde zorgt ervoor dat je lagers onheroepelijk snel slijten. Een paar mm verschil kan, maar meer dan 5 mm verschil is vragen om moeilijkheden. VrGR. Marc. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ReRe Geplaatst 7 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 7 juli, 2005 Ik wil mijn wagen ook verlagen. Ik was wezen kijken voor apex veren. heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat eibach duurder waren dan apex. maar antonio jij hebt 300eurie betaald voor eibach veren? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 7 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 7 juli, 2005 Mijn vorige Passat (sedan '97) had ik verlaagd met Apex-veren. Onder mijn huidige heb ik een sportset van KW zitten. De Apex veren waren stugger en tevens was de auto lager. Het KW-sportonderstel bevalt mij beter. KW mogelijkheden voor Passat 3B/3BG Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harly Geplaatst 7 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 7 juli, 2005 gewoon een schroefset eronder. kun je alle kanten mee op Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 7 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 7 juli, 2005 Kost wel iets meer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harly Geplaatst 7 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 7 juli, 2005 hobby's zijn duur he Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 8 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 8 juli, 2005 Die van jou is iig mooi verlaagd, mijn schokbrekers worden er niet beter op heb ik wel vernomen, dus ff kijken wat het mooiste is... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 8 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 8 juli, 2005 Ik wil mijn wagen ook verlagen.Ik was wezen kijken voor apex veren. heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat eibach duurder waren dan apex. maar antonio jij hebt 300eurie betaald voor eibach veren? Ja maar was vorige jaar.. 220 euro de veren 80 euro montage Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten