Thijs Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Ik had een aantal maanden geleden een setje aerotwin bladen gekocht bij automaterialenzaak Hacos in Oss. Na een week of wat zat er aan het blad aan de bestuurderskant een minuscule inkeping, waardoor ik steeds een lijntje van een millimeter dik recht voor mijn neus had als de ruitenwissers heen en weer gingen; echt dóódirritant wat mij betreft. Ik ben dus - onder het mom van 'we niet waagt, wie niet wint' terug gegaan met de vraag of ik een soort van garantie had of gewoon dikke pech, want 30 euro betalen voor een setje bladen dat binnen de kortste keren defect is vond ik toch een beetje jammer geld. (en ik bewaar gelukkig altijd alle facturen die ik krijg) Ik heb een nieuw setje moeten kopen en mijn oude setje werd opgestuurd naar Bosch. Eigenlijk had ik er lang niet meer aan gedacht, maar vandaag kreeg ik een telefoontje van Hacos dat ik 30 euro op mocht komen halen, want de bladen vielen onder de coulanceregeling van Bosch. Netjes geregeld toch! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DenV5Passat Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Keurig ! Zo zie je maar, niet iedereen is er op uit om je te "tillen" Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Cool dude, wou dat de Dealers ook zo deden.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Netjes hoor, zo hoort het! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appi Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sam_v5 Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 netjes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
silitek Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Bosch, genomineerd voor de Warme Douche Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pindar Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Dat is netjes geregeld 8) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Goede service! + 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Netjes van bosch Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kareltje Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 kijk zijn er toch nog fima.s die weten hoe het moet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
quangton Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 ik had al 2 keer mijn klacht bij Hacos neergelegd maar ze doen er niets aan. hadden ze jou geadviseerd om die wissersbladen naar Bosch te sturen dan? bij mij zijn de bladen aan de bestuurders kant na 2 maanden vertoont die al strepen. dat kan toch geen toeval zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat03 Geplaatst 8 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2008 Das klasse. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
alaskabear Geplaatst 9 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2008 netjes hoor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijs Geplaatst 9 januari, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2008 ik had al 2 keer mijn klacht bij Hacos neergelegd maar ze doen er niets aan. hadden ze jou geadviseerd om die wissersbladen naar Bosch te sturen dan? bij mij zijn de bladen aan de bestuurders kant na 2 maanden vertoont die al strepen. dat kan toch geen toeval zijn. Bij mij was er sprake van een beschadiging op het wisserblad, die veroorzaakt was door een produktiefout, vandaar dat het volgens mij onder de coulanceregeling viel. Ik heb de wisserbladen bij Hacos achtergelaten, nieuwe gekocht en zij hebben het verder helemaal voor mij afgehandeld. Ik denk dat het verschil zit in de aard van het mankement? (trouwens; ben je ook spotten in Oss? Ik zie dat je geen foto bij je profiel hebt staan, dus ik weet niet waar je aan te herkennen bent?) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dexter Geplaatst 9 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2008 Netjes geregeld hoor je niet vaak dat ze alles nog zo voor je willen regelen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
quangton Geplaatst 9 januari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2008 of bij mij productfout is weet ik niet. alleen aan de bestuurder kant is geef wisserblad binnen 2 maanden al streepjes. waar kan het anders liggen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten