Ga naar inhoud

service bestaat nog!


Thijs

Aanbevolen berichten

Ik had een aantal maanden geleden een setje aerotwin bladen gekocht bij automaterialenzaak Hacos in Oss. Na een week of wat zat er aan het blad aan de bestuurderskant een minuscule inkeping, waardoor ik steeds een lijntje van een millimeter dik recht voor mijn neus had als de ruitenwissers heen en weer gingen; echt dóódirritant wat mij betreft.

 

Ik ben dus - onder het mom van 'we niet waagt, wie niet wint' terug gegaan met de vraag of ik een soort van garantie had of gewoon dikke pech, want 30 euro betalen voor een setje bladen dat binnen de kortste keren defect is vond ik toch een beetje jammer geld. (en ik bewaar gelukkig altijd alle facturen die ik krijg)

 

Ik heb een nieuw setje moeten kopen en mijn oude setje werd opgestuurd naar Bosch. Eigenlijk had ik er lang niet meer aan gedacht, maar vandaag kreeg ik een telefoontje van Hacos dat ik 30 euro op mocht komen halen, want de bladen vielen onder de coulanceregeling van Bosch.

 

Netjes geregeld toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al 2 keer mijn klacht bij Hacos neergelegd maar ze doen er niets aan. hadden ze jou geadviseerd om die wissersbladen naar Bosch te sturen dan? bij mij zijn de bladen aan de bestuurders kant na 2 maanden vertoont die al strepen. dat kan toch geen toeval zijn. :cry:

 

Bij mij was er sprake van een beschadiging op het wisserblad, die veroorzaakt was door een produktiefout, vandaar dat het volgens mij onder de coulanceregeling viel.

 

Ik heb de wisserbladen bij Hacos achtergelaten, nieuwe gekocht en zij hebben het verder helemaal voor mij afgehandeld.

 

Ik denk dat het verschil zit in de aard van het mankement?

 

(trouwens; ben je ook spotten in Oss? Ik zie dat je geen foto bij je profiel hebt staan, dus ik weet niet waar je aan te herkennen bent?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden