35iB4 Geplaatst 7 maart Rapporteer Geplaatst 7 maart Na 15 jaar trouwe dienst neem ik morgen afscheid van mijn trouwe 3BG. Ik heb met veel plezier met mijn 3BG rondgereden maar nu komen er zoveel kosten aan dat het verstandiger is om hem eruit te doen. Morgen ga ik mijn nieuwere auto ophalen, ik blijf bij de volkswagen, dit is een Tiguan uit 2017. Ik hoop hier net zoveel rijplezier van te hebben als met de 3BG.
Marco456 Geplaatst 7 maart Rapporteer Geplaatst 7 maart Succes met de nieuwe. Hoever is de 3bg gekomen?
Diver Geplaatst 7 maart Rapporteer Geplaatst 7 maart Veel veilige en vooral plezierige kilometers met de Tiguan
tiptronic Geplaatst 7 maart Rapporteer Geplaatst 7 maart Succes met de tiguan Arthur, heb al een plaatje gezien van je nieuwe ride.3BG nog een beetje ontdaan van modjes? Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
BARRY_TDI Geplaatst 7 maart Rapporteer Geplaatst 7 maart Veel plezier met de nieuwe ride maat. Jammer van de 3BG, weet er alles van. Been there, done that.
Petroman Geplaatst 8 maart Rapporteer Geplaatst 8 maart Like said: been there, done that. Succes met de nieuwe bolide.
35iB4 Geplaatst 9 maart Auteur Rapporteer Geplaatst 9 maart Marco456 de eindstand van de km teller is 398540km toen hij weg ging. Tiptronic, de BG is met mods en al weg gegaan, had geen zin om alles te bewaren en er niks mee kunnen doen. BARRY-TDI en Petroman het is idd jammer van de BG maar het is niet anders, ben heel blij met de Tiguan.
Aanbevolen berichten