Vandaag even geprobeerd mij dsp versterker en sub aan te sluiten. Uitgebouwd uit vorige auto maar onzeker of deze apparatuur werkt bij mijn volgende auto (Passat gte, 2021). Goed nieuws! Het werkt!
Maar…. omdat ik de kabels achter de radio niet goed kwijt kon, besloot ik het later in te bouwen. Nu was alleen de check of het spul werkt. Ik de stekkers weer losgehaald (gewoon via koppelstekker de audio onderbroken, niets geknipt zo). Alles weer terug. Auto even aan doen: storingen en display blijft uit! Rijden kan wel gewoon.
- Storing: verkeerstekenherkenning
- Storing: SOS noodoproepfunctie beperkt. Een werkplaats opzoeken.
- Kompas momenteel niet beschikbaar.
- Display blijft uit.
Tijdens het installeren had ik de verloopkabels aangesloten, maar vergeten de stekker op de radio te doen. Volgens mij had ik toen hetzelfde. Stekker in de radio: alles werkte weer.
Nu uiteraard de originele stekker in de radio, maar helaas, bovenstaande euvel.
Heeft iemand een idee waar ik het kan zoeken en wat ik kan doen?
Vraag
1400intrider1400
Vandaag even geprobeerd mij dsp versterker en sub aan te sluiten. Uitgebouwd uit vorige auto maar onzeker of deze apparatuur werkt bij mijn volgende auto (Passat gte, 2021). Goed nieuws! Het werkt!
Maar…. omdat ik de kabels achter de radio niet goed kwijt kon, besloot ik het later in te bouwen. Nu was alleen de check of het spul werkt. Ik de stekkers weer losgehaald (gewoon via koppelstekker de audio onderbroken, niets geknipt zo). Alles weer terug. Auto even aan doen: storingen en display blijft uit! Rijden kan wel gewoon.
- Storing: verkeerstekenherkenning
- Storing: SOS noodoproepfunctie beperkt. Een werkplaats opzoeken.
- Kompas momenteel niet beschikbaar.
- Display blijft uit.
Tijdens het installeren had ik de verloopkabels aangesloten, maar vergeten de stekker op de radio te doen. Volgens mij had ik toen hetzelfde. Stekker in de radio: alles werkte weer.
Nu uiteraard de originele stekker in de radio, maar helaas, bovenstaande euvel.
Heeft iemand een idee waar ik het kan zoeken en wat ik kan doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten