Roland Geplaatst 24 maart, 2024 Geplaatst 24 maart, 2024 Heren, Wie kan mij staps gewijs vertellen hoe ik het rechter voorscherm kan vervangen, heb een nieuwe oip kleur al klaar liggen. Is dat in je eentje te doen of heb je daar hulp mee nodig. Thanks voor de info alvast, ROLAND
0 BARRY_TDI Geplaatst 24 maart, 2024 Geplaatst 24 maart, 2024 Is alleen goed te doen als je weet waar de bouten zitten. Ga ervanuit dat het dezelfde princiepe is als een Polo en Passat 3BG. Modderkuip eruit stukje trim eraf. Wellicht heeft @Diver Jan een explosie (😜) tekening
0 Diver Geplaatst 24 maart, 2024 Geplaatst 24 maart, 2024 (aangepast) 1 uur terug, Roland zei: Heren, Wie kan mij staps gewijs vertellen hoe ik het rechter voorscherm kan vervangen, heb een nieuwe oip kleur al klaar liggen. Is dat in je eentje te doen of heb je daar hulp mee nodig. Thanks voor de info alvast, ROLAND Wat voor auto, bouwjaar, Sorry staat in de titel ga even kijken voor je 24 maart, 2024 aangepast door Diver 1
0 Diver Geplaatst 24 maart, 2024 Geplaatst 24 maart, 2024 nou daar istie dan, hoe handiger je ben des te meer mogelijkheden/manieren zijn er. Dit is zo als het in Elsawin staat. Spatplaat uitbouwen.pdf spatscherm inbouwen.pdf spatscherm uitbouwen.pdf Voorbumper uitbouwen.pdf
0 Diver Geplaatst 25 maart, 2024 Geplaatst 25 maart, 2024 @Roland het zou leuk zijn als je meld dat je er wat aan heb of niet.
0 Roland Geplaatst 26 maart, 2024 Auteur Geplaatst 26 maart, 2024 Goedemorgen, ik laat het weten wanneer ik er aan ga beginnen
0 dieseltje Geplaatst 27 maart, 2024 Geplaatst 27 maart, 2024 is in een ochtend goed te doen. Er zijn ook wel Youtube filmpjes over. Auto op de krik Wiel eraf binnenscherm eruit Vooral voorkant is wat lastiger om bij te kunnen maar is te doen. is het linker of rechter scherm wat gewisseld moet worden?
0 Diver Geplaatst 27 maart, 2024 Geplaatst 27 maart, 2024 6 minuten geleden, dieseltje zei: is in een ochtend goed te doen. Er zijn ook wel Youtube filmpjes over. Auto op de krik Wiel eraf binnenscherm eruit Vooral voorkant is wat lastiger om bij te kunnen maar is te doen. is het linker of rechter scherm wat gewisseld moet worden? Zie topic naam, rechts
0 dieseltje Geplaatst 5 april, 2024 Geplaatst 5 april, 2024 Zelfde kant als ik gewisseld heb. Dus moet te doen zijn.
Vraag
Roland
Heren,
Wie kan mij staps gewijs vertellen hoe ik het rechter voorscherm kan vervangen, heb een nieuwe oip kleur al klaar liggen. Is dat in je eentje te doen of heb je daar hulp mee nodig.
Thanks voor de info alvast, ROLAND
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten