Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst (aangepast)

Aangezien ik net wat aan het rondkijken was wat een nieuwe passat me zou kosten , merk ik dat Volkswagen geen nieuwe modellen van Arteon en Passat (berline) modellen meer gaat uitbrengen . Ze zijn ook niet meer op de officiele site terug te vinden ,
Arteon loopt helemaal af en Passat enkel nog het Variant model is leverbaar .

En omdat ik gewoon liefst een benzine en geen elektrische of hybride wil (ik rijd wel met een 1.5L benzine totdat er "Synthetic Fuel" op de markt komt) ... . Net eens gekeken naar Skoda en zij brengen nog WEL een nieuwe versie van hun Superb berline (tegenhanger van Passat) uit .

Bij Mercedes ook eens een auto uitgerekend met ongeveer dezelfde opties als mijn Passat ... 90000 euro ! Wat is me dat zeg . Die prijzen .
Voor dat geld heb je bijna een Porsche .

Mijn vraag is nu :
Ik begrijp dat iedereen op dit forum heel erg bezig is met Volkswagen modellen , maar aangezien zij hun aanbod zo gaan aanpassen vermoed ik dat wel meer mensen kijken naar een alternatief .
Dus welk merk zouden jullie kunnen aanbevelen , als alternatief voor de Volkswagen Passat ?

Liefst iets met kleine benzinemotor (1.5L , 150pk of zo) maar wel een luxe auto op vlak van comfort .

aangepast door vlkswgnpsst
Geplaatst

De alternatief heb je al gevonden, de Superb. Of je moet een Passat Variant aanschaffen. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden