Ga naar inhoud

Volkswagen stopt Arteon en Passat


vlkswgnpsst

Aanbevolen berichten

Aangezien ik net wat aan het rondkijken was wat een nieuwe passat me zou kosten , merk ik dat Volkswagen geen nieuwe modellen van Arteon en Passat (berline) modellen meer gaat uitbrengen . Ze zijn ook niet meer op de officiele site terug te vinden ,
Arteon loopt helemaal af en Passat enkel nog het Variant model is leverbaar .

En omdat ik gewoon liefst een benzine en geen elektrische of hybride wil (ik rijd wel met een 1.5L benzine totdat er "Synthetic Fuel" op de markt komt) ... . Net eens gekeken naar Skoda en zij brengen nog WEL een nieuwe versie van hun Superb berline (tegenhanger van Passat) uit .

Bij Mercedes ook eens een auto uitgerekend met ongeveer dezelfde opties als mijn Passat ... 90000 euro ! Wat is me dat zeg . Die prijzen .
Voor dat geld heb je bijna een Porsche .

 

Mijn vraag is nu :
Ik begrijp dat iedereen op dit forum heel erg bezig is met Volkswagen modellen , maar aangezien zij hun aanbod zo gaan aanpassen vermoed ik dat wel meer mensen kijken naar een alternatief .
Dus welk merk zouden jullie kunnen aanbevelen , als alternatief voor de Volkswagen Passat ?

Liefst iets met kleine benzinemotor (1.5L , 150pk of zo) maar wel een luxe auto op vlak van comfort .
 

 

 

aangepast door vlkswgnpsst
Link naar reactie
Delen op andere sites

De alternatief heb je al gevonden, de Superb. Of je moet een Passat Variant aanschaffen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden