Ga naar inhoud

Camera's probleem B8


nyro187

Aanbevolen berichten

Liever een volledige scan omdat dit duidelijker is. Maar eigenlijk is de software en interface kabel te oude voor dit type wagen. Krijg je ook geen correcte foutweergave door.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wulfke zei:

Liever een volledige scan omdat dit duidelijker is. Maar eigenlijk is de software en interface kabel te oude voor dit type wagen. Krijg je ook geen correcte foutweergave door.

De software is volgens mij goed 23-11 zie alleen niet of het een Hexc V2 is

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, nyro187 zei:

 

@Driver klopt. Zou de stuurmodule 360 onder de passagiersstoel defect zijn ivm helemaal geen beeld meer van de camera's? Kan ik dat controleren ? 

Ik vermoed dat er gerommeld is in de codering van meerdere modules.. Via de foutweergave is er geen communicatie met de camera module maar ook niet met de Kessy module enz. Dus deze functie zou dan ook niet werken. Een full scan van de huidige situatie is dus wenselijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wulfke als ik full Scan doe dan blijft het haken hij 6C dat is het enige wat blijft vast lopen. 

heb je specifiek welke ik kan laten scannen zodat ik het kan opsturen ?

Kan het altijd blijven werken en dan uit het niets stoppen met werken omdat er verkeerde codering was ? 

Vrouw is nu weg met de auto zodra ze terug is dan maak ik een specifieke scans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang duurt dit vastlopen dan? Het is wel zo als VCDS de scan uitvoert en er is een module niet te bereiken zal hij toch enige pogingen doen om deze te bereiken wat resulteert in dat het programma toch wel een halve minuut / minuut soms iets langer blijft scannen en dan verder doorloopt naar de volgende module. 

Bij de meeste modules heeft een wijziging in de codering direct invloed. Bij de MIB is dat net wat anders. Daarom dat ik meegaf van na het wijzigen van de codering een reboot te doen van het MIB toestel. 

Ik zou graag een scan zien van bvb na een rit waarbij de accu vol genoeg is en de overige fouten van "unsufficient voltage" eruit kunnen. Alle DTC's resetten en dan een full scan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst (aangepast)

Het blijft vast lopen bij 6C. Net alsof er een sluiting is. Zie foto.20240330_204308.thumb.jpg.07dd936272bb7167e5145d9642d9151a.jpg

Sinds het laatste wijziging krijg ik alleen parkpilot ik kreeg zwart beeld te zien bij parkeren. Hopelijk heb je gelijk dat er iets met de codering aan de hand is. Ik ben nu beschikbaar. Kan ik specifiek onderdelen uitlezen of coderingen wijzigingen om te kijken ?

Bij 5F krijg ik steeds foute codering te zien welke het is weet ik niet.

Het is wel een kloon maar doet wel z'n werk(gekregen van een vriend)

@wulfke @Diver

20240330_202803.jpg

aangepast door nyro187
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden