Ga naar inhoud
  • 0

Is er iets te stellen aan deurslot


R-line

Vraag

Goedemorgen,

Na reparatie van mijn deurslot (oorzaak comfortmodule waar ineens 12 volt over een 5 volt draad liep) zie eerder topic gaat mijn deur nog steeds niet dicht zoals ik gewend was.

Je ziet/hoort wel eens mensen en passagiers in de auto een portier dichtslaan dat je denkt "moet de deur er uit".

Ik ben gewend de deur normaal dicht te doen en dan zit hij ook vergrendeld, nu moet ik de deur echt wel een stuk harder dicht trekken voordat hij vergrendeld.

Nu vroeg ik mij af, is er iets en hoe te verstellen zodat de deur eerder/beter goed in het slot valt?

Kan je mogelijk de chromen haak op de deurstijl iets verder naar buiten zetten of zitten er stelschroefjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij kan dat, gewoon de haak iets losdraaien en kijken of er ruimte in zit. zou wel even goed merken waar hij gezeten heeft, kan je altijd weer terug naar af. zou ook even kijken voor je begint of de deur aan de buitenkant vlak ligt. Ligt hij er onder kan het makkelijk, ligt hij hoger, dan wordt dat dus erger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou aan het slot dan regelen gezien dit eruit en vervangen is geweest. 

Maar in eerste instantie zou ikzelf niet zelf bijstellen maar diegene die het vervangen heeft moet maar zorgen dat alles terug normaal functioneert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden