Ga naar inhoud

Trip teller


berry0367

Aanbevolen berichten

Hallo allen.

Ik heb sinds een maand een 2010 b6 2.0tdi. Nu is er sinds een dag of 2 in display trip teller komen te staan. Voorheen had ik daar de gereden km staan. Makkelijk om te kijken hoeveel km je rijd met een tank.

Hoe kan ik dit terug zetten naar de km stand. Heb geen boekjes erbij dus kan dit niet opzoeken. Is wss heel simpel.maar heb met allerlei knopjes geprobeerd maar krijg het niet terug gezet.

20230921_125026.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wulfke zei:

Ik snap het niet, de trip teller is toch de gereden afstand ?

De trip teller kan je resetten met de knop 0.0/SET rechts onderaan naast de teller. 

Had eerst daar km staan volgens mij en nu staat daar trip. Vandaar de vraag. Als ik er instructie boekje bij had had ik kunnen zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die trip teller is het aantal kilometers welke gereden is vanaf het moment dat u de trip teller hebt gereset. Zodra deze gereset is komt deze op 0.0km - reset kan je bvb doen net na de tankbeurt.

Je hebt ook een additionele snelheidsweergave geactiveerd staan - mph snelheidsweergave. Weet niet of je dit voorheen er ook op had. Met deze regel erbij heb je minder plaats voor andere info.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden