subdin Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus Beste mensen, Ik wilde graag bij jullie een info check doen. Hoort dit op mijn remklauwen te zitten? Volgens de garage heeft een R line - Edition uitvoering dit standaard. Ik heb nummer 1422 van de 2000 maar het zat er niet op. Ziet er wel mooi uit. Dit zijn kapjes die je blokken "beschermen" tegen trillingen. Anti Rattle clips.. Heeft iemand wel eens zoiets gehad/gezien? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R-line Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus 1 uur terug, subdin zei: Beste mensen, Ik wilde graag bij jullie een info check doen. Hoort dit op mijn remklauwen te zitten? Volgens de garage heeft een R line - Edition uitvoering dit standaard. Ik heb nummer 1422 van de 2000 maar het zat er niet op. Ziet er wel mooi uit. Dit zijn kapjes die je blokken "beschermen" tegen trillingen. Anti Rattle clips.. Heeft iemand wel eens zoiets gehad/gezien? Ja, die zitten er bij mij ook op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus O wat leuk. Uit welk bouwjaar is jouw auto? Heb je er misschien een foto van, wellicht dat ik het kan bestellen. 8 minutes ago, R-line said: Ja, die zitten er bij mij ook op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus Deze heeft de anti-rattle springs er ook niet op zitten Volgens mij passen deze niet op de B8 remklauwen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus 1 hour ago, wulfke said: Deze heeft de anti-rattle springs er ook niet op zitten Volgens mij passen deze niet op de B8 remklauwen Ja inderdaad. Opvallend. Ik ben benieuwd of er zoiets verkrijgbaar is dan voor een facelift. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus bouwjaar 2021 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus 22 minutes ago, Diver said: bouwjaar 2021 Thanks. Wat ik zo uit je bericht begrijp helaas niet leverbaar voor facelift (2019)? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus dit is 2019, als je een onderdeel nummer heb kan ik kijken welke types het wel hebben Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus (aangepast) 37 minutes ago, Diver said: Poeh dat is een goede vraag. Geen idee hoe ik aan een onderdeel nummer kom ervan. Ik ga wel zoeken op internet denk ik. Bedankt voor het meedenken en meekijken in ieder. As usual zijn jij en Peter wel snel in reageren en goed in meedenken 😉. 11 augustus aangepast door subdin Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus Dat lijkt ETKA wel te zeggen in ieder geval Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus (aangepast) Ik heb Deze ooit op de 3C gehad maar ze passen niet op de B8 klauwen. De plaatjes die wel beschikbaar zijn moeten er precies op gekleefd worden ofzo.. Onderdeelnummer ?? 5G0698221A ?? 11 augustus aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus Erop kleven zou misschien niet eens zo erg zijn maar bij remblokjes wisselen moeten ze er weer af.. Dan zijn die anti Rattle klemmen natuurlijk beter. Heel vreemd dat ze kennelijk niet worden geleverd.. Weer een minnetje.. Performance monitor is nog steeds onmogelijk vanwege mib3 en nu ook dit 😄 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 augustus Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus 3 uren geleden, wulfke zei: Ik heb Deze ooit op de 3C gehad maar ze passen niet op de B8 klauwen. De plaatjes die wel beschikbaar zijn moeten er precies op gekleefd worden ofzo.. Onderdeelnummer ?? 5G0698221A ?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus @wulfke waar vind jij die plaatjes ten behoeve van de passat? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
subdin Geplaatst 11 augustus Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus 43 minutes ago, Diver said: Dit houdt in dat de reparatie set (de klemmen met plaatjes) niet meer leverbaar zijn of lees ik verkeerd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 12 augustus Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus (aangepast) 8 uren geleden, subdin zei: @wulfke waar vind jij die plaatjes ten behoeve van de passat? De plaatjes zijn blijkbaar specifiek voor de juiste klauwen. Hebben 2 gaatjes voorzien om daarop het plaatje te klikken. (Achterop het plaatje zijn 2 plastiek plugjes welke in de gaatjes klemmen) . Erop kleven maakt volgens mij niet uit bij het vervangen van de blokken. Zitten volgens mij niet in de weg. 12 augustus aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 12 augustus Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus 7 uren geleden, subdin zei: Dit houdt in dat de reparatie set (de klemmen met plaatjes) niet meer leverbaar zijn of lees ik verkeerd? Als je leest wat er staat zit je aardig in de buurt, het is Nederlands. blijft Ebay over Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten