Ga naar inhoud

R line


subdin

Aanbevolen berichten

Beste mensen, 

Ik wilde graag bij jullie een info check doen. 

Hoort dit op mijn remklauwen te zitten? 

Volgens de garage heeft een R line - Edition uitvoering dit standaard. 

Ik heb nummer 1422 van de 2000 maar het zat er niet op. 

Ziet er wel mooi uit. Dit zijn kapjes die je blokken "beschermen" tegen trillingen. Anti Rattle clips.. 

Heeft iemand wel eens zoiets gehad/gezien? 

 

Screenshot_20230811_141845_Chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, subdin zei:

Beste mensen, 

Ik wilde graag bij jullie een info check doen. 

Hoort dit op mijn remklauwen te zitten? 

Volgens de garage heeft een R line - Edition uitvoering dit standaard. 

Ik heb nummer 1422 van de 2000 maar het zat er niet op. 

Ziet er wel mooi uit. Dit zijn kapjes die je blokken "beschermen" tegen trillingen. Anti Rattle clips.. 

Heeft iemand wel eens zoiets gehad/gezien? 

 

Screenshot_20230811_141845_Chrome.jpg

Ja, die zitten er bij mij ook op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Diver said:

 

Poeh dat is een goede vraag. Geen idee hoe ik aan een onderdeel nummer kom ervan. Ik ga wel zoeken op internet denk ik. 

Bedankt voor het meedenken en meekijken in ieder. As usual zijn jij en Peter wel snel in reageren en goed in meedenken 😉

aangepast door subdin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Deze ooit op de 3C gehad maar ze passen niet op de B8 klauwen.

De plaatjes die wel beschikbaar zijn moeten er precies op gekleefd worden ofzo..

Onderdeelnummer ?? 5G0698221A ??

Screenshot_20230811_202452_SamsungInternet.thumb.jpg.208b3c51ce70765df617c47af5ef170b.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erop kleven zou misschien niet eens zo erg zijn maar bij remblokjes wisselen moeten ze er weer af.. 

Dan zijn die anti Rattle klemmen natuurlijk beter. Heel vreemd dat ze kennelijk niet worden geleverd.. 

Weer een minnetje.. Performance monitor is nog steeds onmogelijk vanwege mib3 en nu ook dit 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, subdin zei:

@wulfke waar vind jij die plaatjes ten behoeve van de passat? 

De plaatjes zijn blijkbaar specifiek voor de juiste klauwen. Hebben 2 gaatjes voorzien om daarop het plaatje te klikken. (Achterop het plaatje zijn 2 plastiek plugjes welke in de gaatjes klemmen) .

Erop kleven maakt volgens mij niet uit bij het vervangen van de blokken. Zitten volgens mij niet in de weg.

Screenshot_20230811_205027_SamsungInternet.thumb.jpg.6f19cb673176e803fd96d6803dfac5fd.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, subdin zei:

Dit houdt in dat de reparatie set (de klemmen met plaatjes) niet meer leverbaar zijn of lees ik verkeerd? 

Als je leest wat er staat zit je aardig in de buurt, het is Nederlands. blijft Ebay over

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden