Ga naar inhoud
  • 0

OPS 360


Grover

Vraag

Mijn Passat B7 uit 2011 heeft PLA, dus naast de pdc sensoren voor en achter ook de zij-sensoren voor het automatisch inparkeren. Werkt allemaal prima.

Nu heb ik onlangs een RCD330 geïnstalleerd. Op mijn RCD330 zie ik wel de lijnen voor de sensoren aan de zijkant, maar alleen de sensoren voor en achter werken bij het parkeren. Die aan de zijkant geven niets aan en werken dus wat dat betreft alleen voor het automatisch parkeren. Nu heb ik zitten zoeken op het forum en internet en kan er niet heel erg veel over vinden, anders dan dat volgens mij geen extra sensoren nodig zijn dan de 12 die ik nu heb.

In vcds zie ik dat OPS is geactiveerd, als ik die op OPS_360 wil zetten volgt een foutmelding (out of range uit mijn hoofd). Is mijn parkeer-module niet geschikt voor OPS 360?
De module die er in zit is HW 3AA 919 475 A / SW 3AA 919 475 D. Ik heb het vermoeden dat er een E of hoger voor nodig is?

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Leuk ff kennis te maken. Tijd niet doorgeven aan een DM/CM is probleempje bij de standaard kleurentellers. Bij de 3D teller is dat geen probleem. Voor de gewone kleurenteller heb ik gelukkig een oplossing.

vwb 360ops denk ik dat de module die in jouw passat zit t niet ondersteunt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik dacht dat mijn module het zou moeten ondersteunen, maar ook op de RCD330 werkte het niet. Op die ene keer na dat de RCD330 even in de war was dan. 😂
Maar, niet getreurd, ik mis het niet en misschien ga ik nog wel een keer kijken naar een module van een golf 7, zoals je al opperde.

Inderdaad leuk je even gesproken te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden