bert111 Geplaatst 30 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2023 Zoals de tittel al laat uitschijnen door het opladen van mijn passat gte zo lang de laatste tijd ... als ik mijn connect mag geloven .. mijn gte is een 2019 model 2020 en heeft 65000 km op de teller. gisteren thuis gekomen van een rit van ongeveer 200 km , dus mijn 40 km elec is dan op. aan mijn stopcontact gehangen zoals altijd en een kijkje genomen wat mijn verbruik was over de 200km en dan gezien dat connect mij aangeeft " opgeladen binnen 8h50 " ??? ( was mij nog al eens opgevallen ) vroeger was hij opgeladen in ongeveer 6h ... wat is er aan de hand ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marco456 Geplaatst 30 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2023 Is dat alleen thuis en hoe laad je op laadpaal of laadstekker? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 30 april, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2023 ik laad nooit ergens anders dan thuis , en met een stopcontact dat voor niets anders dient en een zekering heeft ... het vreemde is dat het vroeger nooit zo lang duurde .. lijkt mij .. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
StefanT Geplaatst 3 mei, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 3 mei, 2023 Per ongeluk toch een instelling aangepast? In de auto of in de granny charger? op hoeveel ampere staan beiden ingesteld? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
francisco Geplaatst 3 mei, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 3 mei, 2023 Hoe staat het laden ingesteld op je discovery scherm? m.a.w. welke optie is er geselecteerd 16Amp of MAX of lager? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 6 mei, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2023 Op 3-5-2023 om 15:56, francisco zei: Hoe staat het laden ingesteld op je discovery scherm? m.a.w. welke optie is er geselecteerd 16Amp of MAX of lager? dat vind ik dus niet terug ... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
francisco Geplaatst 7 mei, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2023 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
francisco Geplaatst 7 mei, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2023 Wat heb je hier geselecteerd ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 8 mei, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2023 Dat staat aangevinkt, max 😉 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 8 mei, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2023 9 uren geleden, francisco zei: Wat heb je hier geselecteerd ? ik kijk het deze avond na .. dank hoor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 15 mei, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2023 heb het nagekeken en ik kan maar enkel "reducd en max "vinden , maar de tussen delen heb ik niet .... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten