Ga naar inhoud

Aanpassen schaalverdeling snelheid op dashboard


Huls

Aanbevolen berichten

Weet iemand of het mogelijk is om de schaalverdeling van de snelheidsmeter aan te passen in een Passat GTE met Virtual Display? De meter gaat nu door tot iets van 260 of 280 km/h. Maar eigenlijk is 150km/h al wel genoeg voor mij. 

aangepast door Huls
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Huls changed the title to Aanpassen schaalverdeling snelheid op dashboard

Niet mogelijk. Bij een GTE kan je zelfs de thema niet aanpassen. Je moet het helaas doen met 260 op de teller.
De enige VW met zo'n lage snelheid op de snelheidsteller is de e-Golf trouwens. Die heeft een teller met weergave tot 160km/h, maar die loopt ook maar maximaal 145km/h ofzo.

Ergens snap ik je wel. Je betaald voor zo'n dure teller, maar je kunt niet de hele teller gebruiken. Dat is doodzonde. Daarvoor hebben we ook een mooie oplossing. D.m.v. motortuning doet een GTE 300pk en 500nm, dan kan je de hele teller wel fatsoenlijk benutten.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Huls zei:

Weet iemand of het mogelijk is om de schaalverdeling van de snelheidsmeter aan te passen in een Passat GTE met Virtual Display? De meter gaat nu door tot iets van 260 of 280 km/h. Maar eigenlijk is 150km/h al wel genoeg voor mij. 

gezien de maximale snelheid doorgaans in Nederland is 100 ook wel genoeg ;) Tevens kost het harder rijden dan 80kmh erg veel stroom, dus misschien is 80 ook genoeg ;);) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Vdub zei:

gezien de maximale snelheid doorgaans in Nederland is 100 ook wel genoeg ;) Tevens kost het harder rijden dan 80kmh erg veel stroom, dus misschien is 80 ook genoeg ;);) 

Waarom heb je dan een GTE gekocht? Dan heb je aan een brommobiel ook wel genoeg🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden