Ga naar inhoud

sunnyboys animocheck gesloten


twanos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb ze gelukkig al, alleen nog niet voor de achterdeuren :( heb nog van die rollos liggen van mijn auto 3B ;)

 

mooie reden om gelijk voor sunnys te gaan, die rollos bedekken niet gehele raam

 

gr Jee

 

Dat is eigelijk ook de bedoeling Jeroen, heb mijn rollos al in 2 passats gemonteerd/gedemonteerd.... er bleven dus gaten achter!! ;) niet mijn probleem! Er rijden nu dus 2 passaatjes rond met mijn tatoeage. :) :)

Moet ze nog even aanbieden in het Te Koop Topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k hoorde zojuis van het thuisfront dat de sunny's afgeleverd zijn :lol::lol: Alle beloftes zijn waargemaakt :thumb::thumb:

De enige nare bijkomstigheid is dat hoewel het erg " jeukt" ik toch pas van het weekend tijd heb om ze te plaatsen..... :cry:

 

Gaat goedkomen

 

Suc6 medebestellers met de installatie/plaatsing.

 

Jee13 en Marcel (www.sonniboy.nl) :thanks::thumb::thumb:

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passat03 en Jee13

 

Ik geloof graag dat de sunny's er zo inzitten, maar ben vanavond en morgenavond zo laat thuis dat je de kans loopt nog opgepakt te worden als je in de auto zit te pielen met die boys :lol: al jeukt het nog zo erg Hahahaa

 

Gaat goedkomen jongens, kijk al uit naar het weekend

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passat03 en Jee13

 

Ik geloof graag dat de sunny's er zo inzitten, maar ben vanavond en morgenavond zo laat thuis dat je de kans loopt nog opgepakt te worden als je in de auto zit te pielen met die boys :lol: al jeukt het nog zo erg Hahahaa

 

Gaat goedkomen jongens, kijk al uit naar het weekend

 

Groet Ruud

 

en maandag :wink::roll:

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passat03 en Jee13

 

Ik geloof graag dat de sunny's er zo inzitten, maar ben vanavond en morgenavond zo laat thuis dat je de kans loopt nog opgepakt te worden als je in de auto zit te pielen met die boys :lol: al jeukt het nog zo erg Hahahaa

 

Gaat goedkomen jongens, kijk al uit naar het weekend

 

Groet Ruud

 

en maandag :wink::roll:

 

gr Jee

 

Ckers want dan zitten de sunny's erin :cool1: hahaha :P

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd Ruben.....of jij ook zo'n jeukert bent :mrgreen:

 

achterste zijruiten kunnen er zo in

achterruit lukt ook met minimaal licht

 

portieren heb je wel even iemand nodig die je met zaklampje kan assisteren

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook net thuis gekomen, pakketje met de Sonniboys was afgegeven bij mijn schoonouders een paar huisjes verderop :wink:

 

Morgen eens fijn erin gaan maken, heeft de kleine meid ook geen hinder meer van de zon (jaja, ik weet het welke zon :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passat03 en Jee13

 

Ik geloof graag dat de sunny's er zo inzitten, maar ben vanavond en morgenavond zo laat thuis dat je de kans loopt nog opgepakt te worden als je in de auto zit te pielen met die boys :lol: al jeukt het nog zo erg Hahahaa

 

Gaat goedkomen jongens, kijk al uit naar het weekend

 

Groet Ruud

 

Zitten ze al Ruud ???

 

8)

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet, helaas komt de pakketdienst hier op tijden dat er door ons gewerkt moet worden :(

Maandag ga ik ze zelf wel ophalen van het postkantoor. Heb ik in ieder geval wel iets om naar uit te kijken :?

 

Voor degene die ze al wel hebben, zijn jullie er tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passat03 en Jee13

 

Ik geloof graag dat de sunny's er zo inzitten, maar ben vanavond en morgenavond zo laat thuis dat je de kans loopt nog opgepakt te worden als je in de auto zit te pielen met die boys :lol: al jeukt het nog zo erg Hahahaa

 

Gaat goedkomen jongens, kijk al uit naar het weekend

 

Groet Ruud

 

Zitten ze al Ruud ???

 

8)

 

gr Jee

 

hahaha Jee

 

Helemaal soignée... 07:15 opgestaan, hondje uitlaten, ontbijtje ritselen voor het gezin, en toen kon ik de jeuk niet meer weerstaan :lol:

De sunni's geplaatst, staat helemaal goed...

Tis idd niet moeilijk

Gelijk de bolide maar even gewassen, die van mijn vrouw ook maar :roll:

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden