Ga naar inhoud

  • 0

Wat is dit precies ??update! Stuurspanning-Injector Antenne


Jee13

Vraag

Dit dingetje zit achter de radio bij mij

 

mijn vraag is: wat is dit (ontstoorder ofzo)

 

heb het volgende, wanneer ik deze achter op Becker cascade 7944 aansluit heb ik bijna geen radio ontvangst. echter als ik antennekabel rechtstreeks aansluit heb ik wel ontvangst.

 

gr Jee

post-1511-1423822437,3613_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft iemand dan wel een plaatje van de originele? Want ik heb gisteren samen met Jee zitten freubelen met dat ding, maar het is goed frustrerend dat het geluid zo ruk is met dat ding ertussen. Vandaag deze opgepikt bij de dealer en die kon vertellen dat ze dit in alle auto's duwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heeft iemand dan wel een plaatje van de originele? Want ik heb gisteren samen met Jee zitten freubelen met dat ding, maar het is goed frustrerend dat het geluid zo ruk is met dat ding ertussen. Vandaag deze opgepikt bij de dealer en die kon vertellen dat ze dit in alle auto's duwen...

 

Hebben jullie de blauwe draad aan de stroom gekoppeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zei ik gisteren ook toen Jee met die flauwe espresso kwam met melkschuim erop :mrgreen:

 

Doet maar een doppio dan :lol:

Wacht tot ik een espresso voor jou maak :wink::lol:

 

Dat ding heb ik ook.

 

Kweet niet wat het is , laat maar lekker zitten.

 

 

Antenne versterker

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ga morgen of zondag ook eens kijken of ik hem ook heb. anders trek ik hem er ook tussen uit, bedankt Jee!

Ik heb namelijk ook een Becker Cascade, en het irriteerd mij ook mateloos.

 

gewoon stekker loshalen en direct in de becker duwen, blauwe draad kan je gewoon laten zitten( foto is voorbeeld)

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden