Yado Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2022 (aangepast) Mogeeee iemand enig ervaring met het stage 3 tuning van JD voor de passat B8 van 150pk ik heb m al laten tunen bij vag en de intake gedoe gedaan .. ik ben van plan om het te doen maar weet het niet zeker ....?? 17 juni, 2022 aangepast door Yado
0 BARRY_TDI Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2022 @Vdub weet jij zo iets van JD? 🤭 2
0 Ozzy Geplaatst 17 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2022 184pk turbo erop. Dan doet ie 220 tot 230pk. Als je 184 of 190pk injectoren erop zet, dan doet ie 230 tot 240pk. 1
0 Yado Geplaatst 17 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2022 Op 17-6-2022 om 20:45, Ozzy zei: 184pk turbo erop. Dan doet ie 220 tot 230pk. Als je 184 of 190pk injectoren erop zet, dan doet ie 230 tot 240pk. Expand Ik heb begrepen op de site dat ze dat ook daar doen krijg je ook nieuwe turbo in .. zal dat dan de auto niet kapot maken of etc want zover ik weet als je veel tune dat je dan ook veel problemen krijg🥵🥵
0 Ozzy Geplaatst 18 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2022 Je motor wordt dan in principe “omgebouwd” tot een 2.0 TDI 190pk. Als je bang bent dat de boel stuk kan lopen, dan moet je het risico niet nemen. Maar goed, origineel of met stage 1(+) kan ie ook stuk gaan als je pech hebt.
0 Yado Geplaatst 21 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 juni, 2022 Jaa ben toch van gedachte veranderd ik ga gewoon voor de bitdi is gelijk heel Het probleem opgelost 🤣
0 Ozzy Geplaatst 21 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 21 juni, 2022 (aangepast) Die is nauwelijks sneller dan een getunede 2.0 TDI 150pk. Alleen op 0-100km/h ofzo is ie sneller vanwege 4Motion. Het is en blijft immers een zwaar ding, 1650kg leeg. Je kan beter voor een GTE of een 2.0 TSI gaan. Een 2.0 BiTDI 240pk is sowieso niet heel zuinig. 21 juni, 2022 aangepast door Ozzy
0 Yado Geplaatst 21 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 juni, 2022 Op 21-6-2022 om 21:47, Ozzy zei: Die is nauwelijks sneller dan een getunede 2.0 TDI 150pk. Alleen op 0-100km/h ofzo is ie sneller vanwege 4Motion. Het is en blijft immers een zwaar ding, 1650kg leeg. Je kan beter voor een GTE of een 2.0 TSI gaan. Een 2.0 BiTDI 240pk is sowieso niet heel zuinig. Expand Gte kan ook goed gekieteld worden neem ik aan toch maar als je de bitdi chipt word die wel flink denk ik🤪
0 dieseltje Geplaatst 22 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 22 juni, 2022 Gaat t nu om een 3BG of een B8? 1
0 Yado Geplaatst 22 juni, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 juni, 2022 Op 22-6-2022 om 06:46, dieseltje zei: Gaat t nu om een 3BG of een B8? Expand B8
0 Ozzy Geplaatst 23 juni, 2022 Rapporteer Geplaatst 23 juni, 2022 Mijn advies gewoon je huidige B8 houden. Straks mag je na 19:00 uur ook nog maar maximaal 100km/h. Al dat vermogen leuk, maar je kan er binnenkort niet veel meer mee.
Vraag
Yado
Mogeeee
iemand enig ervaring met het stage 3 tuning van JD voor de passat B8 van 150pk ik heb m al laten tunen bij vag en de intake gedoe gedaan .. ik ben van plan om het te doen maar weet het niet zeker ....??
aangepast door Yado11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten