Ga naar inhoud
  • 0

Aanpassingen omgeving Zaltbommel

Vraag

Geplaatst

Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?

Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 19-5-2022 om 10:51, Derkjan zei:

Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?

Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.

Expand  

Mischien handig om te vermelden wat je wil aanpassen, of zelf de info daarvoor opzoeken.

aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst (aangepast)

Chotkan.nl in Tiel is the place to go 👍

aangepast door HansJan
  • 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 19-5-2022 om 10:51, Derkjan zei:

Expand  

Chotkan in Tiel https://www.chotkan.nl/vag/

aangepast door pe2aab
Ik zag dat dit antwoord al was gegeven. Viel een reclambanner tussen dus niet doorgescrolld naar verdere reacties ;-)
  • 0
Geplaatst
  Op 19-5-2022 om 11:49, leikew zei:
Zover ik weet is hier niemand in Zaltbommel.  Ik woon er zelf ook en heb zelf alles geprogrammeerd 

Heb je daarvoor vagcom/vcds aangeschaft? Of hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?

• 0
Geplaatst
  Op 20-5-2022 om 13:18, pe2aab zei:

Bestaan zij nog? Ik heb een paar dagen geleden gemaild, geen reactie gehad. Beide telefoonnummers worden ook niet opgenomen.

Edit: laat maar, later op de dag werd ik teruggebeld.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden