Ga naar inhoud
  • 0

Aanpassingen omgeving Zaltbommel


Derkjan

Vraag

Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?

Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
45 minuten geleden, Derkjan zei:

 

Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?

Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Mischien handig om te vermelden wat je wil aanpassen, of zelf de info daarvoor opzoeken.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 19-5-2022 at 12:51, Derkjan said:

 

Is er iemand in de omgeving van Zaltbommel die met VCDS wat instellingen kan aanpassen in mijn GTE (2016)?

Voor mijn werk ben ik ook geregeld in Den Bosch, Helmond en Gouda, dus dat zou ook kunnen. Graag hoor ik even.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Chotkan in Tiel https://www.chotkan.nl/vag/

aangepast door pe2aab
Ik zag dat dit antwoord al was gegeven. Viel een reclambanner tussen dus niet doorgescrolld naar verdere reacties ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zover ik weet is hier niemand in Zaltbommel.  Ik woon er zelf ook en heb zelf alles geprogrammeerd 
 

Heb je daarvoor vagcom/vcds aangeschaft? Of hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden