Mark Huisman Geplaatst 6 november, 2021 Rapporteer Geplaatst 6 november, 2021 Ook de achterklep schakelaar omgebouwd na tankklep schakelaar, is even werk maar het resultaat mag er wezen vind ik ππ»ππ»
0 wulfke Geplaatst 6 november, 2021 Rapporteer Geplaatst 6 november, 2021 (aangepast) Ziet er goed uit ! Je had ook een setje mat chroom handgreep ringen kunnen plaatsen om het af te werken nu je toch bezig was. 6 november, 2021 aangepast door wulfke
0 Mark Huisman Geplaatst 6 november, 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 november, 2021 23 minutes ago, wulfke said: Ziet er goed uit ! Je had ook een setje mat chroom handgreep ringen kunnen plaatsen om het af te werken nu je toch bezig was. Zal er waarschijnlijk ook nog wel opkomen π
0 Mark Huisman Geplaatst 6 november, 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 november, 2021 9 minutes ago, Diver said: Chique hoorΒ Β Thanks moet alleen nog even de geborsteld aluminium deur trims vinden zodat het nog net wat beter bij het interieur pastΒ
0 7700 Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Geplaatst 8 december, 2021 Mooi hoor. Ik zie ook nog een mod mijn eigen toekomst... Β
Vraag
Mark Huisman
Ook de achterklep schakelaar omgebouwd na tankklep schakelaar, is even werk maar het resultaat mag er wezen vind ik ππ»ππ»
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten