Ga naar inhoud
  • 0

QuadLock en ISO verbinden (voor ISO-amp)

Vraag

Geplaatst

Inmiddels weet ik dankzij een mede-forumgenoot dat mijn Discover Pro geen RCA-uitgang heeft. Hij heeft echter ook geen ISO-aansluitingen, maar een quadlock-stekker. Nu wil ik graag een ISO-amplifier toepassen (een kleine krachtige versterker die je in de ISO-verbinding opneemt en daardoor geen extra voeding nodig heeft) zoals de Alpine KTP-445A. Normaal trek je de ISO-steker uit de radio en stopt die in de uitgang van de amp, en vervolgens de ingang van de amp weer in de radio. In de quad-steker aan de Discover Pro (zie eerste foto) zijn de luidsprekers gekoppeld aan een bruin blokje dat eruit ziet als een ISO-stekker zonder de borgclip. Mijn vraag is nu: als ik bij de male ISO-stekker van de amp de clip verwijder, past hij dan in de quadlock? Of is dat blokje van de quadlock ergens los verkrijgbaar?

2021-09-02 19_02_17-VW Passat B8 _ Soundsystem Subwoofer und Endstufe einbauen _ ARS24 - YouTube.png

2021-09-02 19_01_16-VW Passat B8 _ Soundsystem Subwoofer und Endstufe einbauen _ ARS24 - YouTube.png

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Dit zijn screendumps uit een video die ik al gevonden heb. Geen nummers op te zien helaas. Ik snap wel dat ik dan zelf de DVD-unit er even uit kan halen om te kijken, maar ik hoopte alleen dat iemand hier dat al eens gedaan had en me die moeite kon besparen. :)

• 0
Geplaatst

Het iso speakerblok past niet in de uitsparing van een quadlock, maar als je de juiste tools hebt kun je wel de losse pennen omzetten. Die zijn t zelfde. Ook plaats is gelijk.

• 0
Geplaatst (aangepast)

Je kunt mbv vcds het uitgang signaal van een DM aanpassen voor op een versterker.

zo uit mijn hoofd bit 11 op 05

aangepast door dieseltje
  • 0
Geplaatst
  Op 2-9-2021 om 17:41, dieseltje zei:

Het iso speakerblok past niet in de uitsparing van een quadlock, maar als je de juiste tools hebt kun je wel de losse pennen omzetten. Die zijn t zelfde. Ook plaats is gelijk.

Expand  

Ahhhhh dat is een slim idee! Dank voor alle info, daar heb ik wat aan! Ik laat nog wel even weten als het gelukt is!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden