Ga naar inhoud
  • 0

QuadLock en ISO verbinden (voor ISO-amp)


SteRo

Vraag

Inmiddels weet ik dankzij een mede-forumgenoot dat mijn Discover Pro geen RCA-uitgang heeft. Hij heeft echter ook geen ISO-aansluitingen, maar een quadlock-stekker. Nu wil ik graag een ISO-amplifier toepassen (een kleine krachtige versterker die je in de ISO-verbinding opneemt en daardoor geen extra voeding nodig heeft) zoals de Alpine KTP-445A. Normaal trek je de ISO-steker uit de radio en stopt die in de uitgang van de amp, en vervolgens de ingang van de amp weer in de radio. In de quad-steker aan de Discover Pro (zie eerste foto) zijn de luidsprekers gekoppeld aan een bruin blokje dat eruit ziet als een ISO-stekker zonder de borgclip. Mijn vraag is nu: als ik bij de male ISO-stekker van de amp de clip verwijder, past hij dan in de quadlock? Of is dat blokje van de quadlock ergens los verkrijgbaar?

2021-09-02 19_02_17-VW Passat B8 _ Soundsystem Subwoofer und Endstufe einbauen _ ARS24 - YouTube.png

2021-09-02 19_01_16-VW Passat B8 _ Soundsystem Subwoofer und Endstufe einbauen _ ARS24 - YouTube.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit zijn screendumps uit een video die ik al gevonden heb. Geen nummers op te zien helaas. Ik snap wel dat ik dan zelf de DVD-unit er even uit kan halen om te kijken, maar ik hoopte alleen dat iemand hier dat al eens gedaan had en me die moeite kon besparen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, dieseltje said:

Het iso speakerblok past niet in de uitsparing van een quadlock, maar als je de juiste tools hebt kun je wel de losse pennen omzetten. Die zijn t zelfde. Ook plaats is gelijk.

Ahhhhh dat is een slim idee! Dank voor alle info, daar heb ik wat aan! Ik laat nog wel even weten als het gelukt is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden