bert111 Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 VW passat variant GTE model 2020 deze morgen van mijn werk naar huis , auto starten , gebruikers.... start en blijft zoeken . 1h later , niets kunnen doen intussen , geen app , geen navigatie en geen radio en nog altijd is hij op zoek naar de gebruiker. beetje later tanken , terug starten ( had het intussen nog al eens gedaan ) en hij weet terug wie ik ben lol thuis gekomen neem ik mijn smartphone om te kijken hoe economisch ik gereden heb op We Connect , We Connect zegt mij dat een uur voordien mijn online diensten gedesactiveerd geweest zijn en dat ik ze terug in mijn auto moet activeren in het infotainmentsysteem , wie kan mij zeggen hoe ik dit aanpak ?? Dank
tvc15 Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 Ik had vandaag ook een vergelijkbaar probleem met mijn facelift GTE: wereldbolletje midden bovenin het display grijs in plaats van wit, dus niet online. Ik werd als gast aangemeld in plaats van op mijn eigen account. Zal wel een VW serverstoring gweest zijn. Bij mij kon ik het oplossen door in het menu “gebruikers” te kiezen en mijn eigen naam te selecteren. Als jij dat ook doet, dan zie je dat je daar je diensten ook weer kan activeren in een submenu. Hopelijk lukt het.
bert111 Geplaatst 2 april, 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 (aangepast) Op 2-4-2021 om 16:15, tvc15 zei: Ik had vandaag ook een vergelijkbaar probleem met mijn facelift GTE: wereldbolletje midden bovenin het display grijs in plaats van wit, dus niet online. Ik werd als gast aangemeld in plaats van op mijn eigen account. Zal wel een VW serverstoring gweest zijn. Bij mij kon ik het oplossen door in het menu “gebruikers” te kiezen en mijn eigen naam te selecteren. Als jij dat ook doet, dan zie je dat je daar je diensten ook weer kan activeren in een submenu. Hopelijk lukt het. Expand ja hoor , is na een tijdje allemaal terug gekomen , wel dikwijls problemen met die dingen , als het de PC niet is is het toch wel de smartphone pppff ? zou misschien een update kunnen geweest zijn ? 2 april, 2021 aangepast door bert111
tvc15 Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 (aangepast) Helemaal mee eens. VW en software is niet zo’n gelukkige combinatie. Ik heb een jaar gratis de optie “mobiele sleutel” erbij gekregen: je kan dan Android telefoons machtigen om als sleutel voor je auto te fungeren. Ik heb geen Android telefoon, dus voor mijn niet interessant, maar ik krijg nu iedere week mailtjes waarin gemeld wordt dat de mobiele sleutels gedeactiveerd zijn en meteen erna een mailje dat ze weer actief zijn. Vervolgens is de communicatie met We Connect compleet in de war. Ik zou die optie dus het liefst deactiveren, maar dat lukt niet. Het enige deel van het MIB3 infotainmentsysteem op de facelift GTE dat echt goed werkt is wireless Apple Carplay. Ziet er heel goed uit in hoge resolutie op het Discover Pro-scherm. En dan navigeren met Google Maps, dan ben je niet afhankelijk van de nukken van het VW MIB3-infotainment systeem 2 april, 2021 aangepast door tvc15
BARRY_TDI Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 Gelukkig hebben we een VW IT'er in ons midden. @Moggy kom erin kerel dit is jouw vak gebied 3
Diver Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 IT'er is wel een rekbaar begrip he @BARRY_TDI
BARRY_TDI Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 Op 2-4-2021 om 19:57, Diver zei: IT'er is wel een rekbaar begrip he @BARRY_TDI Expand Dat klopt, maar hij zegt het he 😂
Diver Geplaatst 2 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2021 Op 2-4-2021 om 20:16, BARRY_TDI zei: Dat klopt, maar hij zegt het he 😂 Expand We gaan het zien.
Aanbevolen berichten