Ga naar inhoud
  • 0

Multimediadisplay niet altijd contact?


AlterEgo

Vraag

Dag,

Het is nu al de 2de keer op 2 weken dat mijn multimedia scherm zwart blijft na een start. De knopjes aan de zijkant lichten wel op, en doen het voor de rest, samen met de radio en dergelijke. Enkel het beeld is gewoon zwart. De eerste keer dacht ik dat mijn scherm gewoon stuk was. Ik heb mijn originele 2015 6.5inch een aantal maanden geleden vervangen met de 2017 8 inch versie, dus ik dacht dat ik pech had of ergens iets verkeerd had gedaan. Ook na motor uit en motor aan was er geen leven in te krijgen.

Tijdens het rijden kreeg ik het idee dat motor uit + deur chauffeur even openen en sluiten wel eens zou kunnen werken. En inderdaad, bij thuiskomst dit eens getest, en na dit trucje kreeg ik weer beeld. Vandaag, net hetzelfde; Even motor uit en deur open & dicht en hij doet het weer.

Iemand enig idee wat er zou mis kunnen zijn? Een vuil contactje ergens aan de deur? Of toch een voorbode van iets anders?

Bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Accu goeie vraag. Ik heb geen multimeter om het na te meten; Maar ik doe inderdaad sinds corona enkel maar kleine stadsritjes. En dan nog maar maximum 2x per week... Hij start overigens wel goed, en start/stop staat altijd uit!

Displaykabel ook nog niet gecontroleerd, maar hij heeft het wel 4 maand goed gedaan? Zou het dan daar aan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn accu was ook binnen 5 jaar op en is inmiddels vervangen.

Ik wist niet dat je recent al een update hebt gehad. Maar in 2015 waren er 'veel' verhalen over displays die niet reageren of zwart zijn. Daar waren destijds well updates voor uitgekomen, vandaar dat ik dat als mogelijke oplossing noemde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden