Gerardk Geplaatst 16 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 (aangepast) Ik wil graag mijn spiegels via de afstandbediening laten inklappen , Ik heb een B6 highline. Wie heeft hier ervaring mee 16 juli, 2020 aangepast door Gerardk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 maxx007at Geplaatst 16 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 Dat kan met bepaalde deurmodules. Is een codering met VCDS.Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 16 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 Heb je nu al inklapbare spiegels dan. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 16 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 1 uur geleden, Diver zei: Heb je nu al inklapbare spiegels dan. Elektrisch inklapbaar bedoel je toch ze zijn allemaal inklapbaar hand of elektrisch 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gerardk Geplaatst 16 juli, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 (aangepast) Mijn spiegels zij nu inklapbaar via een knop in de deur. Electrisch 16 juli, 2020 aangepast door Gerardk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 16 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2020 40 minuten geleden, Gerardk zei: Mijn spiegels zij nu inklapbaar via een knop in de deur. Electrisch Dan zou ik iemand opzoeken met VCDS om het te kunnen testen of een log te maken en kijken wat voor ruitmotoren je heb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 c-bbs Geplaatst 17 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 17 juli, 2020 Zoek ik ook, heb t ook al, alleen niet ingesteld via de computer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 c-bbs Geplaatst 25 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2020 Al gelukt. Bij mij werkend ?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Gerardk
Ik wil graag mijn spiegels via de afstandbediening laten inklappen , Ik heb een B6 highline.
Wie heeft hier ervaring mee
aangepast door GerardkLink naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten