Ga naar inhoud
  • 0

Bestelnummer motorsteunen AVF + bak hand

Vraag

Geplaatst

Kan iemand mij helpen aan de bestelnummers van de motorsteunen voor voor een AVF met 6 bak handgeschakeld?

Zijn deze makkelijk te vervangen? Ik heb het idee dat het bijna tijd voor nieuwe wordt aangezien er meer trillingen in de auto ontstaan. Motor draait schitterend.

Alvast bedankt!

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Als het niet lukt kan ik wel in ETKA kijken voor je maar dan heb ik meer gegevens van de auto nodig.

• 0
Geplaatst

Ik heb wel besteld afgelopen 3 maanden geleden. En met barry en vincent heefr mij laten vervangen. Je kan bij autodoc kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-J415F met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Iemand ervaring met het vervangen van de steunen? Is dit te doen op de oprit, met de juiste middelen uiteraard of moet dit echt op een hefbrug?

• 0
Geplaatst

Heb ze wel een keer vervangen  voor een forumlid,  maar dat was op een brug. Moest het blok behoorlijk optillen. Dus in iedergeval een stuk makkelijker is het op een brug. 

• 0
Geplaatst

Zijn bij mij destijds vervangen door subframe te laten zakken (motorbrug bovenzijde natuurlijk en op brug).

• 0
Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb een motorsupport waarmee ik het blok kan ophijsen, krik onder het blok zie ik niet zo zitten met die aluminium carterpan. Linker steun zal wel gaan denk ik maar rechts is een lastigere onder de turbo. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden