Ga naar inhoud
  • 0

Odis Online Programming


Edgy

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

50 minutes ago, Passat Rdi said:

Je kan online tijd huren op de site van odis. Mits je natuurlijk een origineel interface hebt. 

De Interface is origineel.

Het enige is dat ik de interface leen van iemand die er totaal geen verstand van heeft.

Dus ik weet niet hoe ik aan die website moet komen etc.

Mvg,

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een klant met een ABS die zijn codering verloren is,

voor het eerst bij mij en verder nooit uitgelezen dus geen oude backups.

ik heb al heel Google af gezocht naar hoe je die codeert maar nog niks bruikbaars kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo Allemaal,
Weet een van jullie mij uit te leggen hoe ik met odis online kan programmeren.
Ik heb al een ODIS interface, alleen hoe kom ik aan een account om online te kunnen programmeren?
Groetjes,
Mike



Om aan een acound te komen moet je werkzaam zijn bij een volkswagen garaze. En om dan online te kunnen coderen. Heb je een directe verbinding nodig naar de server van de fabriek.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat voor auto is het en wat voor abs ecu nummer als je met vcds uitleest?

 

ODIS kun je alleen gebruiken als je een account aanmaakt op erwin.volkswagen.de, je krijgt dan na een hoop administratie een dealernummer etc toegewezen.
Als je dat eenmaal hebt heb je ook een gebruikersnaam voor ODIS, kun je daar ook de nieuwste ODIS downloaden, dan ga je weer naar erwin.volkswagen.de en koop je credits voor bijv 1 uur.. dat uur gaat op dat moment in en stop niet met aftellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Vdub Golf 6 1.4 TSI handbak bj 2010.


1K0-907-37x-AH nummer ABS

MK60EC1 

 

Ik heb al een account op erwin.volkswagen.de ik kan daar ook al de nieuwste odis en flashfiles downloaden.
Wel bizar dat ze je dan tijd laten kopen en na 1x inloggen meteen al je tijd op is. en dat terwijl je het misschien maar 5 minuten hebt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden