Ga naar inhoud

Steunpunt voor krik


antonio

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat was me inderdaad ook al opgevallen, die goedkopere garagekrikken zijn nogal hoog in de laagste stand, ik denk dat ik daar ook problemen mee zou hebben gekregen. Misschien als tip om de auto voor je begint even met de wielen op een extra stoeptegel te rijden. En om eens te kijken of je een wat grotere plaat op de schotel van je krik kunt lassen...

 

Ik heb zelf een krik van Rema, die is veel breder dan die op jouw foto, de schotel is veel groter, en ligt in rust ook duidelijk lager. Maar ik weet niet of zo'n krik nog te koop is, was iig niet goedkoop toendertijd. Hopelijk geen infectie aan je hand overgehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was me inderdaad ook al opgevallen, die goedkopere garagekrikken zijn nogal hoog in de laagste stand, ik denk dat ik daar ook problemen mee zou hebben gekregen. Misschien als tip om de auto voor je begint even met de wielen op een extra stoeptegel te rijden. En om eens te kijken of je een wat grotere plaat op de schotel van je krik kunt lassen...

 

Ik heb zelf een krik van Rema, die is veel breder dan die op jouw foto, de schotel is veel groter, en ligt in rust ook duidelijk lager. Maar ik weet niet of zo'n krik nog te koop is, was iig niet goedkoop toendertijd. Hopelijk geen infectie aan je hand overgehouden?

 

Okee ik wist dat niet van tevoren (qua hoogte), maar met die nieuw gemaakte steunpunten gaat het precies goed. ik moet alleen zorgen dat die plastic dop niet precies in de schotel valt, of op termijn die schotel opvullen met iets of laten lassen. goeie tip idd van die stoeptegel. vwb de hand denk ik geen infectie, gaat weer goedkomen thx.

 

groet ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zou inderdaad ook wel al te mooi zijn. Het is een onderdeel van de Audi TT, waarvan het waarschijnlijk ooit de bedoeling is geweest om dat ook op de 3B/3BG toe te passen maar om één of andere reden is dat nooit gebeurd. Kon me al niet voorstellen dat ze zo'n actie nogmaals zouden uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden