IHC966 Geplaatst 3 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 3 juli, 2019 Ben op zoek naar een linker voorscherm voor mijn 3BG zonder roest, kleur LD7W. Zitten nu knippers in, maar mag ook zonder. Dan ga ik wel op zoek naar spiegels met knippers. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tiptronic Geplaatst 4 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 4 juli, 2019 Weet bijna zeker dat jouw kleur niet is geleverd zonder knippers, dat zijn naar mijn weten al kleuren die ook op 3C Zitten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 4 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 4 juli, 2019 2 uren geleden, tiptronic zei: Weet bijna zeker dat jouw kleur niet is geleverd zonder knippers, dat zijn naar mijn weten al kleuren die ook op 3C Zitten. Zitten nu ook knippers in. Heb wel een LA7W reflex zilver voor je. Anders op mp in kleur te bestellen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 IHC966 Geplaatst 5 juli, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 juli, 2019 (aangepast) Zal eens wat rondkijken, misschien op onderdelenlijn. Zit er verschil tussen een spiegel van een sedan en een variant? 5 juli, 2019 aangepast door IHC966 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tiptronic Geplaatst 6 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2019 Nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 6 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2019 Tot de achterdeuren is alles hetzelfde Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 IHC966 Geplaatst 6 juli, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2019 Heren, bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 IHC966 Geplaatst 6 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 december, 2021 Eindelijk gelukt om een net scherm zonder roest te vinden, in de juiste kleur. Binnenkort eindelijk die nare roestplek weg. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 6 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 6 december, 2021 Mooi man👍👍 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wannes Geplaatst 1 augustus, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2022 On 3-7-2019 at 23:04, IHC966 said: Ben op zoek naar een linker voorscherm voor mijn 3BG zonder roest, kleur LD7W. Zitten nu knippers in, maar mag ook zonder. Dan ga ik wel op zoek naar spiegels met knippers. Ik naar net hetzelfde opzoek. Net afgekeurd bij de technische controle. Bij mij is het er één zonder pinkers (BJ2004) in dezelfde kleur LD7W. Moest iemand iets weten of hebben liggen, laat maar weten. De rechterkant mag ook meteen, want daar kreeg ik een opmerking over... Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
IHC966
Ben op zoek naar een linker voorscherm voor mijn 3BG zonder roest, kleur LD7W. Zitten nu knippers in, maar mag ook zonder. Dan ga ik wel op zoek naar spiegels met knippers.
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten