Ga naar inhoud
  • 0

Afstandsbediening 3BG doet slecht

Vraag

Geplaatst

Heb sinds kort last van een slecht werkende afstandbediening. Batterij is al vervangen door een nieuwe, maar helaas geen verbetering.

Iemand een idee waar ik het zoeken moet?

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik lift ff mee op deze vraag, ben benieuwd. 
Ik heb het zelfde probleem met de afstandbediening. Ik moet soms bijna tegen de auto aan staan voor de afstandbediening uiteindelijk effect heeft.

• 0
Geplaatst

Heb gisteren de afstandsbediening volgens bovenstaande procedure weer ingeleerd. Had het idee dat het niet verbeterd was, dus de batterij er maar weer uitgehaald. Batterij doorgemeten, ruim 3V, dus okay. Er weer in gedaan en daarna werkte de afstandbediening weer als vanouds, prima dus. Wat nu precies de oplossing is geweest weet ik niet. Misschien toch het opnieuw inleren?

Maar het werkt weer, dus ben tevreden.

• 0
Geplaatst
  Op 30-5-2019 om 10:49, IHC966 zei:

Heb gisteren de afstandsbediening volgens bovenstaande procedure weer ingeleerd. Had het idee dat het niet verbeterd was, dus de batterij er maar weer uitgehaald. Batterij doorgemeten, ruim 3V, dus okay. Er weer in gedaan en daarna werkte de afstandbediening weer als vanouds, prima dus. Wat nu precies de oplossing is geweest weet ik niet. Misschien toch het opnieuw inleren?

Maar het werkt weer, dus ben tevreden.

Expand  

Mooi dat ie weer werkt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden