Ga naar inhoud
  • 0

mistlamp knipperlicht probleem


justinvandijk

Vraag

goedemiddag

 

was vandaag bezig om extra lampen op de auto te zetten. toen ik hier aan begon had ik de zekerings kast los gehaald en ben ik tegen het frame er mee aangekomen. hierbij heb ik met het geel zwarte draad het frame geraakt. deze zit aan zekering 2 en die zijn van de knipper lichten. nu werken me knipperlichten en me mistlampen zowel voor als achter niet meer. heb relais gecontoleerd maar krijg op geen manier er meer spanning op dat draad. nu kan ik nergens vinden waar dat geel zwarte draad vandaan komt.

 

mvg justin

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member

Veel leesplezier namens het moderatorteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ben er achter dat de ruitenwissers ook niet meer werken. nou heb ik de draden terug gevolgd door de kabelboom heen. en zit hij aan het relais bord. samen met nog een draad dit draad loopt weer naar zekering 43 allen in de lagenda die in de kap staat. staat er geen simbool bij het vakje. ga morgen verder zal kijken hoe deze zekering word gevoed mischien licht het andwoord daar. mijn vraag is de draden zitten aan de onderkant van dat relais 'huis/frame' zit daat in wendig ook nog verbindingen in? mvg justin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden