Ga naar inhoud

Op zoek naar een adresje met rollenbank.


GewoonJoey

Aanbevolen berichten

Omdat ik na het chippen de auto niet op de rollenbank heb gehad omdat ik dit niet nodig vond ben ik nu toch op zoek naar een goed adresje om dit alsnog te doen.

Auto is gechipped bij Beek Autoracing maar heb er dus nu spijt van dat ik hem niet gelijk op de bank heb laten zetten.

 

Had al bij vagtechniek gekeken maar deze vragen 150 euro, kan me herinneren dat dit bij beek nog niet eens de helft koste, dit was dan natuurlijk wel incl. chippen.

 

Als er iemand nog een goed en betrouwbaar adres heeft hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je snel dat bedrag kwijt bent. De helf van de prijs staat naar mijn idee niet in verhouding.

Als je t omzet naar uurloon en huur rollenbank, is dat gewoon de prijs. of je moet wachten tot er weer een meeting bij één van de tuners is, die met een actie komt op die dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je uitgaat van ca 65 euro uurloon en dan nog wat voor huur rollen bank zit je aardig op de prijs die ze bij VAG techniek vragen.

Het is niet in een kwartiertje gedaan. Normaal gesproken ben je ca een uur verder. (je wilt je auto toch ook weer heel mee terug)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard dat de auto ook weer heelhuids mee terug moet, vandaar zoek ik ook een goed aangeschreven adres zoals bijvoorbeeld vagtechniek.

 

Omdat ik geen idee heb waar ik aan moet denken bij een rollenbank uitdraai en wat er allemaal gaat gebeuren kon ik me dus ook niks voorstellen bij de prijs.

 

Verwachting was ook wel ongeveer rond de 260/270pk maar was toch wel benieuwd naar het daadwerkelijke vermogen.

 

Heb wel een uitdraai in mogen zien van een scirocco 2.0 met alleen een chiptuning en deze zat op 261pk.

Met de 3" uitlaat van voor tot achter lijkt me dit wel net wat meer te zijn.

 

Goede betrouwbare adressen mogen nog altijd aangegeven worden, liefst een beetje rondom den bosch.

Zou mooi zijn als er ook wat filmpjes en fotos gemaakt zouden mogen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is dat zo'n bank zo'n 100.000 euro kost en de bedrijven die zo'n bank hebben doorgaan zeker 100 euro per uur rekenen.

Auto vastzetten en 0-stellen ben je zo een kwartier tot een half uur mee druk.. reken dus maar ff uit.

 

Bij JD vragen ze (ook) 160 euro en 100 bij het tunen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn passat bij ludwig tuning in hillegom geweest, kost 80€ en hij was ruim een uur bezig. Aardige vent met veel verstand van zaken, is ook een van de weinige in NL met een hub dynopost-27621-15411117730398_thumb.jpeg

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

post-27621-15411117060755_thumb.jpeg

aangepast door Mario_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden