Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
passat_v5

Heeft iemand een idee welke velgen dit zijn?

Vraag

Hallo

Ik ben opzoek naar velgen voor mijn Passat CC.

Nu kwam ik deze tegen op internet, maar kan mij iemand vertellen welke velgen dit zijn.

Alvast bedankt!!

post-12527-0-99103100-1540401603_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Is die er ook in 19 of 20 inch?

Dat weet ik niet, ik had 18 inch onder mijn vorige Passat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Is indd de kansas, en die is alleen in 18" gemaakt en origineel voor de b7 ,onderdeel nr 3AA601025H

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Bedankt voor de reacties misschien toch een ander merk die hem heeft nagemaakt..imi...omdat het een 20 inch velg is...of goed gephotoshopt...kan ook nog

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Bedankt voor de reacties misschien toch een ander merk die hem heeft nagemaakt..imi...omdat het een 20 inch velg is...of goed gephotoshopt...kan ook nog

Zou toch voor origineel gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ben nog steeds opzoek naar velgen. Maar dan zie je mooie velgen, en dan zijn ze achter bv.  9.5J breed. Inmiddels is me Passat CC verlaagd met een schroefset.  Gaat een 9.5J velg passen, met 245 banden, zonder dat de boel achter gaat aanlopen? Zijn btw 19 inch velgen. De schroefset staat op zijn laagst nu. Ik weet dat 245 de minimale breedte is op een 9.5J velg, maar misschien zijn er hier mensen die dezelfde combi hebben, en kunnen vertellen of dit wel of niet gaan passen zonder aanlopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ben nog steeds opzoek naar velgen. Maar dan zie je mooie velgen, en dan zijn ze achter bv. 9.5J breed. Inmiddels is me Passat CC verlaagd met een schroefset. Gaat een 9.5J velg passen, met 245 banden, zonder dat de boel achter gaat aanlopen? Zijn btw 19 inch velgen. De schroefset staat op zijn laagst nu. Ik weet dat 245 de minimale breedte is op een 9.5J velg, maar misschien zijn er hier mensen die dezelfde combi hebben, en kunnen vertellen of dit wel of niet gaan passen zonder aanlopen.

Op een 9.5 kan ook wel een andere maat ik vind 245 wel heel breed

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden