comfortcruiser Geplaatst 26 september, 2018 Rapporteer Geplaatst 26 september, 2018 Hey Cruisers, M'n rechter koplamp wil niet meer omhoog met de stelschroef....De lamp staat te laag. Het lijkt erop dat ie inwendig naar z'n grootje is. Hoor um nl tikken als ik eraan draai, hij wil alleen naar beneden... Nu zie ik reparatie setjes op I-net met onderdeel nummer: 3AA998225 iemand idee waar dit setje voor is? Ben zelf bang dat het een nieuwe unit gaat worden... Heeft iemand een "handleiding" hoe je rechter koplamp moet vervangen? Tis een Cruiser uit 2013.... Thanks on advance.
0 Roy_01 Geplaatst 26 september, 2018 Rapporteer Geplaatst 26 september, 2018 (aangepast) Is het xenon? Zo ja dan met vcds afstelling resetten onder basic settings. Als het goed is komt hij dan weer in de middenstand terecht zodat je weer kunt afstellen. 26 september, 2018 aangepast door Roy_01
0 martijn v o Geplaatst 26 september, 2018 Rapporteer Geplaatst 26 september, 2018 Die reparatiesetjes zijn volgens mij voor de ophangpunten als die beschadigd zijn. 2
0 comfortcruiser Geplaatst 11 oktober, 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 oktober, 2018 Weet iemand mss hoe ik de bumper moet demonteren?
Vraag
comfortcruiser
Hey Cruisers,
M'n rechter koplamp wil niet meer omhoog met de stelschroef....De lamp staat te laag.
Het lijkt erop dat ie inwendig naar z'n grootje is. Hoor um nl tikken als ik eraan draai,
hij wil alleen naar beneden...
Nu zie ik reparatie setjes op I-net met onderdeel nummer: 3AA998225 iemand idee waar
dit setje voor is?
Ben zelf bang dat het een nieuwe unit gaat worden...
Heeft iemand een "handleiding" hoe je rechter koplamp moet vervangen?
Tis een Cruiser uit 2013....
Thanks on advance.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten