Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Dj-Ulic

Remblokken vervangen achter

Vraag

Goedemiddag,

De remblokken op mijn 3c (2005) zijn toe aan vervanging. Zonder echt na te denken gehele set besteld via mister auto en binnen gekregen.

Voor vrij snel vervangen. En toen begonnen met achter. Totaal vergeten remklauw, electronisch. geen apparatuur daarvoor. 

Ik woon vlakbij Groningen. Ik vroeg mij af of er mensen hier in de buurt software hebben en mij willen helpen om de remklauw gereed te maken voor vervanging van de remblokken. 

uiteraard voor vergoeding indien nodig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Goedemiddag,

De remblokken op mijn 3c (2005) zijn toe aan vervanging. Zonder echt na te denken gehele set besteld via mister auto en binnen gekregen.

Voor vrij snel vervangen. En toen begonnen met achter. Totaal vergeten remklauw, electronisch. geen apparatuur daarvoor. 

Ik woon vlakbij Groningen. Ik vroeg mij af of er mensen hier in de buurt software hebben en mij willen helpen om de remklauw gereed te maken voor vervanging van de remblokken. 

uiteraard voor vergoeding indien nodig. 

Je kunt @EDB6CC vragen, zit in Friesland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Vanavond even langs geweest.

Rem open gezet, helaas el. Parkeerrem motor blijkt stuk te zijn. Dus remblokken kan hij alleen vervangen, maar waarschijnlijk wordt t een nieuwe remklauw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Waarom niet een stel motoren bestellen bij Ali, en de klauw reviseren? Heb je ook even gekeken hoeveel tands de motor is? Er zijn 6- en 12tands versies namelijk..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

De auto moet volgende week geloof ik door de APK. Daarnaast moet de hele klauw gereviseerd worden en daar heeft hij geen tijd voor en kennis van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden