Ga naar inhoud

Handleiding VW Passat variant tsi 1.4 ecofeul (automaat) highline executive 2013


Joer

Aanbevolen berichten

Beste members,

 

Ik ben nieuw op het forum en wil me eerst ff voorstellen.

 

mijn naam is Joeri en ben 39jr komt uit Brielle (zuid-holland).

 

Van de week ga ik mij 1e VW ophalen en kijk er erg naar uit (wachten duurt zo lang). betreft een VW Passat variant tsi 1.4 ecofeul (automaat) highline executive uit 2013.

Nu is deze auto al in 2016 geïmporteerd, op zich geen probleem maar nu zitten er geen Nederlandstalige gebruikers handleidingen bij, alleen Duits.

 

Nu heb ik contact gehad met VW Nederland en die stuurde mij een link, alleen komt er geen Nederlandstalige naar voren.

Heeft iemand een andere ingang of manier om het te kunnen bemachtigen, zo niet zal ik toch Duits moeten gaan leren :neutral:

 

Gr Joeri

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie. Heb een handleiding kunnen vinden op het forum maar die is voor de 3C. Ben niet bekend met de verschillende aanduidingen van de wagens. Weet niet of ik aan deze handleiding wat heb. Een hoop dingen lijken wel op Mn auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

3C of B6 is de voorganger en is vanaf 2005 gemaakt. Jouw model is een 3AA of B7 en is vanaf 2010-2014 gemaakt. Functioneel lijken deze twee auto's heel sterk op elkaar, de B7 is een doorontwikkeling van de B6. Het platform is hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden